حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 7 اردیبهشت , 1403 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
متن بیانیه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به مناسبت 22 بهمن
10 فوریه 2018 - 10:01
شناسه : 2470
بازدید 178
6

با کمک خداوند بزرگ و مردم پرشور ایران در سال 57 انقلابی بزرگ رخ داد و خداوند را شاکریم که پرچم ایران را بر فراز این کشور و زیر سایه اسلام نگه داشته است. به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی و 22 بهمن ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)  بیانیه‌ای صادر کرد.  متن این بیانیه به […]

ارسال توسط :
پ
پ

با کمک خداوند بزرگ و مردم پرشور ایران در سال 57 انقلابی بزرگ رخ داد و خداوند را شاکریم که پرچم ایران را بر فراز این کشور و زیر سایه اسلام نگه داشته است. به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی و 22 بهمن ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)  بیانیه‌ای صادر کرد.

 متن این بیانیه به شرح زیر است:

 

 

«بحول قوه الهی، حضور مردم درراهپیمایی ٢٢ بهمن امسال از همیشه گرمتر و پرشورتر خواهد بود و همه خواهند آمد»
مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

انقلاب اسلامی یک حقیقت برخاسته از سنت الهی است، امروز انقلاب اسلامی ایران پس از ٣٩ سال که از عمر با برکت و افتخار آمیز آن می‌گذرد توانسته است به رغم تمامی موانع، سختی‌ها، دست اندازی‌ها و توطئه‌هایی که امریکا و هم پیمانانش از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی تا کنون بر علیه ملت مقاوم و انقلابی ما در شکل ها و ترفندهای مختلف طراحی و اجرا نموده اند فایق آمده و ایران  اسلامی توانسته است با بر هم زدن معادلات قدرت‌های جهانی، بیش از هر زمان دیگری جایگاه تأثیرگذار و تعیین کننده خود در عرصه تحولات منطقه ای و فرامنطقه ای را تحکیم بخشد و ندای حق طلبانه ملت های ستمدیده و مظلوم را به گوش جهانیان برساند. رمز توفیق ملت ایران در پیشبرد اهداف و آرمان های مقدس انقلاب اسلامی تبعیت از ولایت فقیه، وحدت و همدلی مردم و مسؤلین نظام است.

یوم الله ٢٢ بهمن ماه روزی است که ولایت پذیری، خودباوری، ظلم ستیزی، مردم سالاری و عدالت خواهی ملت بزرگ ایران به رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به بار نشست. دهه فجر در حقیقت مقطع رهایی ملت ایران و آن نقطه عطف و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا کرده است. در طلیعه روزهای درخشان فجر از همه چیز شایسته تر تکریم شهیدان و خضوع در برابر روح فداکار آنهاست.

ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ضمن تبریک  ایام الله دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقامی که با ایثار و از خودگذشتگی خود پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را رقم زدند با اعلام حضور مسئولین و همکاران ستاد در راهپیمایی یوم الله ٢٢ بهمن از آحاد ملت بزرگوار ایران اسلامی جهت  شرکت در این حضور الهی و آرمانی که بدون شک دشمن شکن و نمایش وحدت و یگانگی ملت ایران است دعوت بعمل می آورد.

منبع: ایسنا

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.