حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, 29 اسفند , 1402 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
پلادیوم زیر سایه الکترواستیل
22 سپتامبر 2021 - 16:12
شناسه : 13218
بازدید 281
10

تاریخچه الکترواستیل شرکت الکترواستیل با سابقه بیش از 50 سال در امر تولید محصولات مختلف برودتی فعال می باشد. در حال حاضر این شرکت در فضایی بالغ بر 200000 (دویست هزار) متر مربع و با 100000 (صد هزار) متر مربع سالن های تولید و انبار و بیش از 3000 (سه هزار) نفر نیروی کار قادر […]

ارسال توسط :
پ
پ

تاریخچه الکترواستیل

شرکت الکترواستیل با سابقه بیش از 50 سال در امر تولید محصولات مختلف برودتی فعال می باشد. در حال حاضر این شرکت در فضایی بالغ بر 200000 (دویست هزار) متر مربع و با 100000 (صد هزار) متر مربع سالن های تولید و انبار و بیش از 3000 (سه هزار) نفر نیروی کار قادر به تولید سالانه 30000 (سی هزار) عدد انواع یخچال، سردخانه، فریزرهای صنعتی و 500000 (پانصد هزار) عدد یخچال و فریزر خانگی می باشد. لازم به ذکر است که شرکت الکترواستیل دارای مجوز ها و اختراعات و… می باشد که این امتیاز ها به شرح ذیل اعلام می گردد:

  • دارای اداره مستقل مهندسی و R&D با 60 (شصت) عضو دائم و فعال
  • دارای اختراعات بیشمار در زمینه تولید لوازم خانگی (همچنان که الکترواستیل سه اختراع جدید در 6 ماه گذشته به ثبت رسانده است.)
  • تنها دارنده مجوز آزمایشگاه اکرودیته صنعتی و خانگی در شرق کشور مجهز به آخرین تکنولوژی روز دنیا جهت آزمایش محصولات مختلف خانگی و صنعتی با 17 (هفده) ایستگاه مختلف.
  • طراحی و تولید اواپراتورها و کندانسورها با به روزترین و جدیدترین نرم افزارها و ماشین آلات در داخل شرکت الکترواستیل و توسط زیر مجموعه های شرکت الکترواستیل (حامی صنعت و نگین صنعت) تولید می شود.

پلادیوم محصولی از الکترواستیل

پلادیوم برندی دیگر از الکترواستیل هست که چند سالی در بازار بفروش می رسد و به خوبی شناخته شده است. این مطلب برای خریداران عزیزی هست تا در بین رقبای زیادی که در حیطه کاری یخچال و فریزر هستند انتخاب درست را داشته باشند.

پلادیوم (الکترواستیل) با سابقه بیش از 50 سال در تولید لوازم منزل و یخچال و فریزر فعال میباشد. از محصولات پلادیوم میتوان به انواع یخچال و امواع سردخانه ها و فریزر های صنعتی و خانگی نیز اشاره کرد.

یکی از مهمترین قسمت های هر آشپزخانه ای یخچال و فریزر آن هست که به انتخابی درست و دقیق نیاز دارد. در اضل یخچال و فریزر یکی از گرانترین لوازم منزل هست که اگر خرید درستی داشته باشید میتونید 5 سال یا حتی بیشتر ازآن استفاده کنید.  پس قبل از خرید یخچال باید حسابی تحقیق کرد و نباید عجله کرد.

که امروز در دیدبازار سعی داریم با یکی دیگر از شرکت های تولید لوازم منزل آشنا کنیم.پلادیم محصولی از الکترواستیل به روزانه تولید 1300 دستگاه رسیده است و بیش از 100 مدل یخچال و فریزر های مختلفی در مدل های مختلفی دارد.محصولات خانگی پلادیوم دو سال گارانتی خدمات گارانتی دارد  و خدمات نصب رایگان هم دارد.

کیفیت بحث اصلی ما و اینکه همه چیز در مورد پلادیوم را بگوییم. وقتی از کیفیت میگوییم می توانیم از خیلی از برند ها اسم ببریم که یکی از اینها یخچال فریزر پلادیوم است .یخچال فریزر های پلادیوم از با کیفیت ترین یخچال و فریزر های ایرانی است و همینطور از خدمات پس از فروش خیلی خوبی برخوردار است. یخچال و فریزر های پلادیوم تنوع های بسیار فراوانی دارد که آنها را در مدل های مختلف به همراه قیمت های مختلف روانه بازار کرده است تا دست خریدار را در خرید محصول باز نگه دارد.

 

یخچال فریزر دوقلو پلادیوم

تکنولوژی یخچال فریزر پلادیوم

از اولین سوال هایی که در مورد یخچال و فریزر های پلادیوم میشود این است که موتور های آن ساخت کدام کشور و از چه تکنولوژی هایی در آن استفاده می شود. در موتور های یخچال و فریزر پلادیوم از موتورهای اروپایی ACC و Secop و همچنین استفاده از تکنولوژی MUFFLER جهت بالا بردن راندمان و کاهش ورودی مایع به کمپرسور و زیاد شدن طول عمر مفید آن همینطور از تکنولوژی روز Direct path و کاهش 20 درصدی صدا در ازای حداکثر سرعت و قدرت و برای بالا بردن درخشندگی و مقاومت از ورق های الکترو گالوانیزه پیش رنگ کره ای با درخشندگی بالا استفاده میشود و همینطور از مقاومت 15 ساله در برابر خوردگی در آن وجود دارد.

یخچال و فریزر های پلادیوم از مصرف انرژی و رتبه های انرژی مختلفی برخوردار است که از آنها میتوان به رتبه انرژی A+و  A++ و نوارهای دور درب یخچال و فریزرهای پلادیوم قابل تعویض و شست و شو است.

برای آسودگی و خیال راحتی شما پلادیوم شاپ و دیدبازار تمام محصولات پلادیوم را همراه با ضمانت نامه 40 ماهه عرضه می کنند. اگر در طول ما های اول اتفاقی برای یخچال و فریزر شما بیوفتد شرکت الکتروپشتیبان توس (شرکت خدمات پس از فروش الکترواستیل)  آن را به صورت رایگان تعویض خواهد کرد و یا همان شرط تعویض دارد.

ویژگی های یخچال و فریزر پلادیوم

الکترواستیل به دلیل سابقه زیاد در زمینه تولید یخچال فریزر خانگی و صنعتی جزو برترین تولید کنندگاه یخچال و فریزر در ایران می باشد. همچنین جزو اولین کارخانجاتی بود که یخچال فریزر بدون برفک را تولید می کرد و در حال حاضر چند سالی هست که برند نام آشنا پلادیوم را نیز به بازار عرضه کرده است.

همه محصولات پلادیوم با گارانتی و ضمانت 40 ماهه الکترو پشتیبان توس عرضه می شوند. همچنین این شرکت به دلیل تولید تخصصی در زمینه یخچال فریزرهای ایرانی می توان با خیالی آسوده تر خرید خود را انجام د اده و از پشتیبانی خدمات پس از فروش این شرکت کخ جزو برترین ها در ایران می باشد بهره مند شد.

از ویژگی های یخچال و فریزر های پلادیوم میتوان به امکاناتی همچون یخساز اتوماتیک,اتصال به آب شهری,درب بار,مصرف انرژی پایین و چندین ویژگی دیگه نیز نام برد. یخچال و فریزر های پلادیوم مناسب برای خانواده های پر جمعیت و و فضاهای بزرگ و یا فضا های کوچیک است. یخچال و فریزر های پلادیوم مناسب با نیاز شما انواع مدل یخچال و فریزر نیز موجود کرده است.

یکی از بهترین کار های پلادیوم یخچال و فریزر های ساید بای ساید آن است که نشان دهنده کیفیت خوب آن است. شرکت پلادیوم به فکر افرادی که یخچال و فریزر های کوچیک و قابل حمل هستند نیز بوده و مدل های مختلفی از یخچال و فریزر های مختلف برای مصارف مکان هایی همچون هتل ها، خوابگاه ها، باغ و ویلا ها و غیره نیز در دسترس و برای فروش در سایت پلادیوم شاپ قرار داده است.

این یخچال و فریزر ها بسیار کوچک و خیلی کم صدا هستند و یک پیشنهتد خیلی خوب برای خانواده های کم جمعیت هستند. این یخچال های کوچک علاوه بر رفع نیاز های روزانه بسیار شیک و زیبا هستند.یکی دیگر از ویژگی های این نوع یخچال ها مصرف بسیار کم انرژی آن است. که می تواند یکی از مهم ترین دلیل های پر فروشی این محصول است.

جایگاه یخچال فریزر در خانه حکم امضای شخصی آشپز در آشپزخانه است. شاید بتوان آشپزخانه ای بدون تجملات و خیلی چیزای دیگه مثل ماکروویو و ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی ولی بدون یخچال نمیشود. پس باید در خرید آن بسیار آگاهانه و بدون عجله تصمیم گرفت. ما در دیدبازار تصمیم داریم که در انتخابتان بیشترین کمک را به شما بکنیم و شما را در راه درست و خرید آگاهانه قرار دهیم.برای مطالعه بیشتر و فهمیدن از قیمت ها و خرید انواع یخچال و فریزر های پلادیوم می توانید به سایت دیدبازار بروید.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.