حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, 29 اسفند , 1402 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
بازید نمایندگان سازمان ملل متحد از کارخانه امرسان
13 نوامبر 2019 - 10:27
شناسه : 10377
بازدید 388
13

بازدید خانم اوگوچی دنیلز به عنوان نماینده و هماهنگ کننده مستقر سازمان ملل در ایران و هیئت همراهشان در تاریخ 20 آبان ماه 1398 از شرکت امرسان صورت پذیرفت . پیش از مراسم بازدید از خط تولید لوازم خانگی امرسان، مدیران ارشد این مجموعه طی یک نشست تخصصی به معرفی کامل فعالیت های شرکت امرسان و تولیدات این مجموعه […]

ارسال توسط :
پ
پ

بازدید خانم اوگوچی دنیلز به عنوان نماینده و هماهنگ کننده مستقر سازمان ملل در ایران و هیئت همراهشان در تاریخ 20 آبان ماه 1398 از شرکت امرسان صورت پذیرفت .

پیش از مراسم بازدید از خط تولید لوازم خانگی امرسان، مدیران ارشد این مجموعه طی یک نشست تخصصی به معرفی کامل فعالیت های شرکت امرسان و تولیدات این مجموعه صنعتی پرداختند. در این نشست و گفتگو که بر پایه حفظ سلامت محیط زیست و جلوگیری از آسیب بیشتر به لایه اوزون برگزار شد، مدیران بخش فناوری و توسعه محصول لوازم خانگی امرسان به معرفی آخرین دست آوردهای این گروه صنعتی پرداخته و نشان دادند که چگونه دستگاه های به روز شده شرکت امرسان در کاهش گازهای آلاینده نقش خود را ایفا می کنند.

بر اساس این گزارش سازمان ملل به واسطه سازمان های تخصصی خود کمک هایی به شرکت های صنعتی ایران در خصوص تجهیز کارخانه های تولیدی کرده که به دلیل کاهش گازهای آلاینده شرکت های صنعتی بوده است.

در این میان روز گذشته کارخانه تولید لوازم خانگی امرسان توسط این سازمان به عنوان نمونه ی واحد صنعتی در بخش صنعتی تولید یخچال انتخاب شده تا به این واسطه نماینده سازمان ملل متحد به همراه هیئت همراه و همچنین دکتر مریم جوان شهرکی، نماینده سازمان توسعه صنعتی ملل متحد از روند تولیدات این مجموعه بزرگ صنعتی دیدن کنند.

یونیدو یا سازمان توسعه صنعتی ملل متحد در واقع یکی از سازمان‌های تخصصی سازمان ملل متحد بوده که مقر آن در وین است. بر اساس اهداف مشخص شده‌ی این سازمان، وظیفه و هدف اصلی آن ارتقاء و تسریع توسعه صنعتی در کشورهای در حال توسعه یا اقتصادهای در حال گذار و توسعه روابط صنعتی بین‌المللی است.

متاسفانه طی سال های گذشته عدم به روز رسانی دستگاه‌های تولیدی شرکت های صنعتی، آسیب های جدی به بخش محیط زیست و به ویژه لایه اوزون وارد کرده است. این آسیب ها جبران ناپذیرند و در آینده نه چندان دور گریبانگیر نسل های بعدی خواهد شد.

البته این معضل تنها شامل کشورهای توسعه نیافته نیست چراکه کشورهای توسعه یافته صنعتی نیز به دلیل تولید گازهای آلاینده که ناشی از ازدیاد کارخانه های تولیدی آن هاست، از این مشکل رنج می برند. هم اکنون بسیاری از نهادهای دولتی و خصوصی در حال فعالیت های این چنینی هستند چراکه از اهمیت سلامت محیط زیست و جلوگیری از آسیب های بیشتر به لایه اوزون و عواقب آن کاملا باخبر شده اند.

بازدید اعضای سازمان ملل متحد و همچنین نماینده یونیدو در ایران از کارخانه تولید لوازم خانگی امرسان نیز به همین منظور صورت گرفته است.

بر اساس کمک های انجام شده به واحدهای صنعتی، این اعضا از کارخانه های صنعتی منتخب بازدید می کنند تا ببینند کمک های صورت گرفته باعث رشد شرکت ها در زمینه تولید محصول و کاهش گازهای آلاینده آنها شده است یا خیر. آنها هدف اصلی از این بازدید را ایجاد اطمینان خاطر برای نهادهای تخصصی خود می دانند تا ببینند کمک های صورت گرفته در مسیر درستی صرف شده است.

روز دوشنبه نماینده سازمان ملل متحد، هیئت همراه و نماینده یونیدو در ایران پس از گفتگو با مدیران شرکت امرسان و بازدید از خط تولید و دستگاه های تولیدی کارخانه امرسان، بسیار خرسند بوده و ابراز امیدواری کردند.

 

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

2 دیدگاه برای “بازید نمایندگان سازمان ملل متحد از کارخانه امرسان”
  1. یخچال فریزرهای امرسان یخچال های خیلی خوبیه حتما تکنولوژی تولیدشون بروزه که چنین یخچالایی می زنن خب با این اوصاف چرا نمایندگان یونیدو رفتن اونجا نمی دونم!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ
    • اینم سئوال داره از بازرسی مراکز نظامی و هسته ایی رسیدن به بازرسی کارخانجات !!!!!! جاسوسی صنعتی و کسب اطلاعاتی که از سازمان ملل به همه جا از جمله مراکز تصمیم گیر رسوخ کرده میخوان توانمان را بسنجند

      پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.