حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, 29 اسفند , 1402 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
10 شغل پر در آمد دنیا
19 آوریل 2021 - 19:46
شناسه : 13033
بازدید 288
7
مشاغی پر درآمد

بعضی از افراد هستند که از کاری که انجام می دهند راضی هستند زیرا شغل آنها به آنها اجازه می دهد تا رویای خود را دنبال کنند و در پایان ماه نیز به آنها حقوق خوبی می دهد. اما همه خوش شانس نیستند که در چنین شرایطی قرار بگیرند ، بنابراین تلاش آنها برای کار […]

ارسال توسط :
پ
پ

بعضی از افراد هستند که از کاری که انجام می دهند راضی هستند زیرا شغل آنها به آنها اجازه می دهد تا رویای خود را دنبال کنند و در پایان ماه نیز به آنها حقوق خوبی می دهد. اما همه خوش شانس نیستند که در چنین شرایطی قرار بگیرند ، بنابراین تلاش آنها برای کار بهتر با بسته حقوق بهتر ادامه دارد.

بیشتر مردم تصور می کردند که در پایان فقط مدیران عامل و مدیران ارشد شرکتهای چند ملیتی از پرداختی سنگین بهره مند می شوند ، اما شما تعجب خواهید کرد اگر بدانید که چندین شغل یا شغل دارای پردرآمدترین پرداختی برای شما دنبال اشتیاق شما

اگر علاقه مند به بازیگری هستید ، با بازیگر شدن می توانید درآمد زیادی کسب کنید زیرا این یکی از پردرآمدترین شغل های جهان نیز هست.

مشاغل پردرآمد

در دنیای گوشی های هوشمند ، همه ما از بازی ها و برنامه هایی که در میان کاربران سر و صدا ایجاد می کنند آگاه هستیم.

اما آیا تا به حال به این موضوع توجه کرده اید که چه کسی این بازی ها و برنامه ها را به شما ارائه می دهد و اینکه چگونه آنها ایده ایجاد چنین چیزی را ارائه داده اند؟

نه ، ما این کار را نمی کنیم ، اما اگر شما عاشق بازی هستید و ایده هایتان در ذهن شما جوشان است ، می توانید از استعداد خود استفاده کنید و یک بازی را برای خود بسازید و یک حساب بانکی خوب نیز برای آن کسب کنید.

اگر در تیمی مناسب باشید و مهمتر از همه ، اگر علاقه مند به کار باشید ، طراحی بازی حرفه ای عالی است ، مطمئناً به مکان هایی خواهید رسید.

مانند اینها ، چندین شغل دیگر نیز خواهید یافت که به شما کمک می کند تا از هر دو جهان بهترین بهره را ببرید. در اینجا ما 30 شغل پردرآمد را برای شما لیست کرده ایم تا بتوانید یکی از آنها را برای خود انتخاب کنید و لذت ببرید.

لیست شغل های پردرآمد در جهان:

1. جراحان مغز و اعصاب:

متوسط ​​حقوق جراح مغز و اعصاب حدود 381،500 دلار است و بیشتر افراد این شغل را معنادار می دانند. کار با عوارض مغز انسان کار چندان ساده ای نیست ، بنابراین ارزش هر پنی را که دریافت می کنند می ارزد. اگر در شغل خود بهترین باشید ، می توانید سالانه حدود 2 میلیون حقوق دریافت کنید ، بنابراین همه پزشکان مشتاق که به دنبال یک زندگی عالی هستند می توانند این گزینه را انتخاب کنند.

اما مراقب همه گوشت و خونی باشید که باید هر روز با آن کنار بیایید و همچنین استرس نجات جان یک نفر را بخاطر داشته باشید زیرا در صورت حتی یک دقیقه اشتباه ممکن است کسی را بکشید.

2. متخصص بیهوشی:

متخصص بیهوشی شخصی است که مراحل بیهوشی را قبل از جراحی یا حتی در حین جراحی انجام می دهد. حداقل مدرک تحصیلی لازم برای این شغل مدرک لیسانس است. برخی ممکن است برای این کار از Ph.D یا M. D. نیز درخواست کنند. تا آنجا که این تجربه به حساب می آید ، انتظار می رود که وقتی متقاضی این کار هستید حداقل 5 سال تجربه و مهارت گسترده در این زمینه داشته باشید.

3. توسعه دهندگان نرم افزار:

این توسعه دهندگان نرم افزار افرادی هستند که مسئولیت طراحی برنامه های رایانه ای را بر عهده دارند. آنها برای کاری که انجام می دهند نرخ ساعتی 45.06 دلار دریافت می کنند. این شغل طی سه سال گذشته 11 درصد رشد شغلی داشته است. کل اشتغال سال گذشته برای این شغل خاص 1042402 نفر بوده است. این یکی از شغل های پردرآمد است.

4. مدیران ارشد:

افرادی که مسئول تعیین یا تدوین سیاست های شرکت هستند ، مدیرعامل سازمان بخش دولتی یا خصوصی نامیده می شوند. آنها کسی است که فعالیتها را در بالاترین سطح مدیریت مدیریت ، هماهنگی ، برنامه ریزی و هدایت می کند. اما آنها برای انجام موفقیت آمیز فرآیند به کمک زیردستان خود نیاز دارند.

با وجود تمام زحماتی که کشیدند تا سود شرکت خود را ادامه دهند ، آنها لیاقت دستمزد دریافتی را دارند.

5. متخصصین پوست:

اگر هر گونه مشکل پوستی دارید ، پس باید از آنها کمک بگیرید. پوست شما بسیار حساس است و یک حرکت اشتباه می تواند به پوست شما آسیب کامل برساند ، بنابراین ، آنها باید کار خود را با دقت زیادی انجام دهند. به همین دلیل خواهید دید که آنها یک حقوقی سنگین دریافت می کنند و به طور متوسط ​​معادل 212،900 دلار است. این یکی از پردرآمدترین مشاغل است.

متخصصین پوست

6. فیزیوتراپیست ها:

آنها کسی هستند که دردی را که هر بیمار به دلیل آسیب دیدگی یا تصادفاتی که از دست داده است تحمل می کند ، بهبود می بخشد.

در صورت جدی بودن آسیب ، در این صورت آنها به شما کمک کافی می کنند تا بتوانید به خوبی با درد کنار بیایید. به آرامی آنها به شما کمک می کنند تا از درد بهبود یابید ، و برای انجام این کار تقریباً هر ساعت 37.93 دلار هزینه می گیرند.

در سه سال گذشته ، این حرفه تا 7٪ افزایش داشته و کل اشتغال سال گذشته 207،132 بوده است.

7. تحلیل گران مالی:

اگر مهارت خوبی در اعداد دارید ، می توانید این حرفه را انتخاب کنید زیرا با سهام و اوراق قرضه و نحوه فروش آنها روبرو است. بنابراین اساساً ، وقتی در این حرفه هستید ، باید اعداد را برای سرمایه گذاری درست دریافت کنید. افراد براساس پیشنهادات شما سرمایه گذاری می کنند ، بنابراین شما معامله گر هستید.

با پس انداز مردم ، بنابراین اهمیت این شغل نیز بسیار زیاد است ، و این توضیح می دهد که چرا این شغل خوب پرداخت می شود. تحلیلگران مالی به طور متوسط ​​هر ساعت چیزی در حدود 37.34 دلار دریافت می کنند. همچنین در سال گذشته با اشتغال کلی 247159 نفر در این حرفه 7٪ افزایش یافته است.

8. مترجمان یا مفسران:

این یکی می تواند یک کار بسیار راضی کننده باشد زیرا شما به مردم کمک خواهید کرد تا زبان دیگری را درک کنند و برای این کار هزینه خوبی دریافت می کنند. برای این کار می توانید به طور متوسط ​​22.39 دلار هزینه کنید. برای انجام موفقیت آمیز این کار ، باید چندین زبان خارجی را بلد باشید و این خیلی روان است.

شما باید نحوه خواندن ، نوشتن و صحبت با زبان را بلد باشید تا بتوانید از این شغل نهایت استفاده را ببرید.

9. متخصص آموزش و توسعه:

کاری که آنها انجام می دهند این است که برنامه آموزشی را برای شما طراحی می کنند تا بتوانید آموزش را با موفقیت انجام دهید. اگر می خواهید ، جدا از طراحی برنامه توسعه و آموزش ، آنها همچنین می توانند آموزش را برای شما نیز انجام دهند. متوسط ​​درآمد آنها در هر ساعت 27.14 دلار است و سال گذشته کل اشتغال 231،898 نفر بوده است. بنابراین اگر دوست دارید مردم را آموزش دهید ، می توانید به این حرفه بپردازید که به شما کمک می کند راه خود را نیز طراحی کنید.

10. مدیران پایگاه داده:

آنها کسانی هستند که تمام داده های موجود در اینترنت را برای هر یک از شرکت های مربوطه خود مدیریت خواهند کرد. آنها برای این کار از نرم افزاری استفاده می کنند اما همچنین دانش و تجربه آنها را از آنها نمی گیرد. شما باید از نرم افزارهای مورد استفاده ، در حد توانایی آنها ، کاملاً آگاه باشید. آنها داده ها را ذخیره می کنند و همچنین اطلاعات مالی و همچنین سوابق حمل و نقل را سازمان می دهند. برای انجام این کار ، آنها ساعتی 37.39 دلار دریافت می کنند.

 

منبع: wisestep

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.