حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, 9 اردیبهشت , 1403 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
شادباش نوروز 99 و اطلاعیه دیدبازار
16 مارس 2020 - 13:38
شناسه : 11405
بازدید 246
7

شادباش سال 1399 فروشگاه اینترنتی دیدبازار فرا رسیدن سال 1399 هجری شمسی و نوروز باستانی را پیشاپیش خدمت همه هم میهنان عزیز و به همه نوروز دوستان سراسر جهان تبریک و شادباش می گوید امیدوار است که سال پر خیر و برکتی پیش روی همه عزیزان باشد.   اطلاعیه مهم فروشگاه دیدبازار به اطلاع مشتریان […]

ارسال توسط :
پ
پ

شادباش سال 1399

فروشگاه اینترنتی دیدبازار فرا رسیدن سال 1399 هجری شمسی و نوروز باستانی را پیشاپیش خدمت همه هم میهنان عزیز و به همه نوروز دوستان سراسر جهان تبریک و شادباش می گوید امیدوار است که سال پر خیر و برکتی پیش روی همه عزیزان باشد.

 

اطلاعیه مهم فروشگاه دیدبازار

به اطلاع مشتریان محترم دیدبازار می رسانیم:

مطابق سنوات گذشته و با عنایت به شیوع بیماری کرونا در سراسر کشور و محدودیت های صورت گرفته برای تردد شهری:

1- از پذیرش سفارشات شهرستان ها برای ارسال در هفته آخر اسفند ماه معذور می باشیم.

2- سفارشات نهایی و واریز شده شهرستان ها از 20 فروردین ماه سال آینده ارسال خواهد شد.

3- سفارش تهران و شهرهای حومه ای تهران متناسب با شرایط تردد در روزهای کاری عادی هفته آخر اسفند ماه 98  و با هماهنگی با مشتریان محترم ارسال خواهد شد.

4- فروشگاه اینترنتی دیدبازار از روز پنجشنبه 1398/12/29 لغایت شنبه 1399/1/16 تعطیل می باشد و سفارشات ثبت شده در ایام نوروز در اولین روزهای کاری سال 1399 ظرف مدت یک هفته تعیین تکلیف و سپس با هماهنگی مشتریان ارسال خواهد شد.

 

دعوت از هموطنان برای «ماندن در خانه» در ایام نوروز

دیدبازار نیز همچون سایر مراجع ذیصلاح و بهداشتی در کشور معتقد است که کرونا_را _شکست_می دهیم و با پیوستن به پویش « در خانه بمانیم» شما سروران گرامی به ماندن در خانه ترغیب و تشویق می کند تا ان شاء الله ویروس کرونا هر چه سریعتر از کشورمان رخت ببندد.

رعایت بهداشت شخصی و پرهیز از حضور در اماکن عمومی توصیه موکد این روزهای همگان به همدیگر است که در این راستا نیز بخش تولید محتوای سایت مجله خبری کافه بازار اقدام به انتشار یک مقاله علمی معتبر مطابق با اخرین دستاوردهای علمی و بهداشتی نموده است که نظر شما را به خواندن آن جلب می کنیم : (اینجا)

 

تجارب سال 98 و برنامه دیدبازار برای سال 1399

در پایان سال لازمست نیم نگاهی به موفقیت ها و شکست های سازمانی مان داشته باشیم تا محیای روزهایی بهتر شویم و سال 1399 را علیرغم همه اتفاقات ناگوار پیش رویمان با موفقیت آغاز نماییم.

نیم نگاهی به سال 1398

سالی که گذشت شرکت صفابازارپارس و فروشگاه اینترنتی دیدبازار تجارب ارزنده ای را بدست آورد از برگزاری همایش فروش جنرال پویا در هتل بزرگ فردوسی تهران گرفته تا تغییر پوسته ظاهری صفحه اول سایت و تغییرات اساسی در نمایش دسته بندی های محصولات.

اخذ نمایندگی فروش تلویزیون های فیلیپس، تقویت واحد گرافیک و برنامه نویسی دیدبازار و بهبود عملکردی سایت در این زمینه ها، تجهیز و راه اندازی واحد فروش ماشین های اداری و آغاز همکاری با دیجی کالا به عنوان یک فروشنده و شریک تجاری فقط برخی دیگر از دستاوردهای کسب شده دیدبازار می باشد.

تقویت بخش بازرگانی شرکت با اخذ نمایندگی های جدید و ایجاد شبکه فروش همکاران بخشی از اتفاقات خوب سال 1398 بود.

ترغیب برند GHM برای حضور در نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران، تبلیغات تلویزیونی این برند، تقویت شبکه فروش آبگرمکن های GHM در دنیای مجازی با عرضه این آبگرمکن ها در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا ، پیگیری های مستمر برای ارائه بهتر خدمات پس از فروش GHM بخشی از موفقیت های سازمانی شرکت صفا بازار برای ارتقای یک برند ایرانی بود.

گفتن از موفقیت ها به معنای کتمان شکست هایمان نیست بلکه بر عکس از آن جهت که «شکست مقدمه و پل پیروزی ست» بایستی به تلخی ها و ناکامی های سال 1398 دیدبازار و شرکت صفابازارپارس نگاهی واقع بینانه داشته باشیم تا با پر کردن خلاها بتوانیم نقاط ضعف مان را پر کنیم و به موفقیت های بیشتر ، عمیق تر و ماندگارتر دست بیابیم.

تغییرات فراوان مدیریتی،عدم توجه کافی به منابع انسانی ،مشکلات عدیده مالی و حسابداری، سردرگمی سازمانی در تعریف وظایف و حد و حدود واحدهای شرکت، خلط منافع سازمانی واحدها، مشکل در تأمین کالاهای سایت دیدبازار ( ضعف بنیادین در حوزه های صنعتی، آرایشی-بهداشتی، لوازم خانگی ریز و حوزه دیجیتال) ، اتکای فراوان به ثبت شیوه تلفنی و عقب افتادن ثبت اینترنتی کالا به شیوه ی دو مرحله ای در سایت، ضعف در سیستم حمل و نقل و تحویل کالا به مشتری (شکست پروژه ی آزمایشی ارسال رایگان دیدبازار) ، تعویق در راه اندازی بخش فروش همکار شرکت صفابازار پارس (سایت فروشگاهی میشا کالا)  و عدم توفیق در همکای دوسویه با فروشگا های اینترنتی دیگر فقط  بخشی از ضعف ها و شکست هایی است که با آن در سال 1398 دست و پنجه نرم کردیم. شکست هایی که برای رفع آن در سال 1399 برنامه های مفصلی داریم.

برنامه دیدبازار برای سال 1399

اصلاح چارت سازمانی شرکت صفابازار پارس و تبیین صحیح نقش فروشگاه اینترنتی در این چارت از مهمترین تغییراتی است که در سال 1399 منتظر آن هستیم.

استقرار مدیریت واحد از سوی هیئت مدیره به عنوان حافظ منافع اعضای هیئت مدیره شرکت صفا بازار پارس در سمت مدیر واحد فناوری اطلاعات ( IT ) در نقش مدیر بالاسری فروشگاه اینترنتی دیدبازار یکی از مهم ترین کارهایی ست که در آخرین جلسه اعضای هیئت مدیره شرکت و قوامی (مدیر فروشگاه اینترنتی دیدبازار) مطرح شد. در جلسه ای که بر حضور این سمت و مزایای آن تأکید موکد شد تا به نحو شایسته مشکلات سال جاری  -که بخشی از ان از نظرتان گذشت – موجود حل و فصل گردد.

 

ادامه دارد…

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.