حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, 29 اسفند , 1402 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
سینمای کدام استان‌ها باز است؟
25 فوریه 2021 - 15:33
شناسه : 12743
بازدید 252
13
اکران عمومی کرونایی

حوزه هنری اعلام کرده است که تعدادی از سینماهای شهرها یا استان های مختلفی که در وضعیت زرد قرار دارند، را باز خواهد کرد، قرار است در این سالن‌ها فیلم‌هایی که در چرخه اکران قرار داشتند، دوباره اکران شود و با رعایت نکات بهداشتی چرخ این صنعت به راه می افتد. همچنین قرار است فیلم‌هایی […]

ارسال توسط :
پ
پ

حوزه هنری اعلام کرده است که تعدادی از سینماهای شهرها یا استان های مختلفی که در وضعیت زرد قرار دارند، را باز خواهد کرد، قرار است در این سالن‌ها فیلم‌هایی که در چرخه اکران قرار داشتند، دوباره اکران شود و با رعایت نکات بهداشتی چرخ این صنعت به راه می افتد.

همچنین قرار است فیلم‌هایی که به چرخه اکران اضافه می‌شوند نیز در باکس نمایش قرار بگیرند که یکی از این فیلم‌ها «دیدن این فیلم جرم است» است، این فیلم از قبل آمادگی خود را برای اکران عمومی آماده کرده است.

اکران عمومی

وی با اشاره به اینکه تهیه‌کنندگان، سینماداران و شورای صنفی نمایش به دنبال این هستند که سینما را از گروه شغلی ۳ به گروه شغلی ۲ منتقل کنند، توضیح داد: اگر این اتفاق رخ دهد، شرایط برای سینما بهتر خواهد شد به این دلیل که اکثر سالن‌های سینمایی کشور بسته است و شرایط مشخصی برای اکران وجود ندارد و هر تهیه‌کننده‌ای هم که بخواهد فیلم خود را اکران کند، با توجه به اینکه نمی‌داند چه تعداد سالن در سطح کشور باز است، نمی‌تواند برای اکران اعلام آمادگی کند.

اکران عمومی

 

شرایط بحرانی تهیه‌کنندگان و سینماداران

فرجی گفت: اگر سینما به گروه شغلی ۲ منتقل شود، سینماها باز می‌شود و تهیه‌کنندگان آماده می‌شوند تا فیلم‌های خود را اکران کنند. متاسفانه شرایط گروه‌بندی سینماها مناسب نبود و تعداد مخاطبان که در شرایط کرونا به سینما می‌رفتند کم بود.

وی ادامه داد: در حال حاضر تهیه‌کنندگان و سینماداران در شرایط بحرانی قرار دارند و باید این بحران را مدیریت کرد و با بسته بودن سالن‌های سینما نمی‌توان از این شرایط گذشت. البته این شرایط در همه جای دنیا وجود دارد و سینمای ایران نیز از آن مستثنی نیست.

فرجی در پایان گفت: تعدادی از سالن‌های سینمایی حوزه هنری با پیگیری استان‌ها باز شده است که از آن جمله می‌توان به آبادان، خرمشهر، کرمانشاه، بروجرد اشاره کرد، البته همکاران ما در شهرهای مختلف پیگیر این هستند که تعداد بیشتری از سالن‌ها را باز کنند. البته سالن‌های سینمایی در شهرهای مختلف بر اساس تصمیم‌گیری ستاد ملی کرونا هر استان باز می‌شوند.

 

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.