حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 7 اردیبهشت , 1403 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×

آرشیو روزانه : مارس 16, 2018

برای شوهرم چه عطری بخرم؟
6 سال قبل

برای شوهرم چه عطری بخرم؟

معمولا بینی خانم‌ها به دلایل هورمونی بیشتر از آقایان نسبت به بو حساس است و به‌عبارت دیگر زنان نسبت به مردان حس بویایی قوی‌تری دارند. با این تفاسیر اهمیت انتخاب یک عطر مناسب و خوشبو برای مردان دوچندان می‌شود.ما خانم های باسلیقه و اهل ذوق را راهنمایی میکنیم.  

چند نکته برای بهتر شدن رابطه با همسرجان
6 سال قبل

چند نکته برای بهتر شدن رابطه با همسرجان

رابطه اصولا موضوع پیچیده و شکننده‌ای است. این قضیه خصوصا در مورد دو نفر که در رابطه‌ی عاشقانه هستند، شدت بیشتری دارد. در اغلب مواقع بازگرداندن رابطه به‌ وضعیت ابتدایی آن، ممکن نیست.ما به شما می گوییم که چطور رابطه تان را بهبود ببخشید.

آیا سرطان سینه ارثی است؟
6 سال قبل

آیا سرطان سینه ارثی است؟

اغلب اولین چیزی که زنان و حتی مردان متوجه‌اش می‌شوند و آنها را به ملاقات با پزشک ترغیب می‌کند پیدا شدن یک توده در سینه است.گرچه سرطان سینه به طور معمول هیچ نشانه‌ای در مراحل اولیه ایجاد نمی‌کند، کشف به موقع می‌تواند وضعیت فرد مبتلا به سرطان سینه را از قربانی به نجات‌یافته تغییر بدهد. […]

از فردا منتظر بارش باران باشیم
6 سال قبل

از فردا منتظر بارش باران باشیم

در اطلاعیه سازمان هواشناسی آمده است: تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی، نشان دهنده ورود سامانه بارشی از اواسط روز جمعه از غرب کشور است که باعث ابرناکی، بارش باران همراه با رعد و برق، وزش باد و در ارتفاعات بارش برف، در غرب، شمال غرب و جنوب غرب می شود که به تدریج استان […]