حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, 8 اردیبهشت , 1403 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
در جشنواره بستنی و خنکی شرکت کنید!
18 جولای 2019 - 23:23
شناسه : 6366
بازدید 263
9

در گرمای تابستان بیشتر از هر چیز دیگری یک نوشیدنی خنک انسان را سرحال می آورد! البته این حقیقت قابل انکار نیست که بستنی قبل از نوشیدنی در رتبه ممتاز قرار دارد! در این مطلب برای شما یک پیشنهاد خنک و خوشمزه داریم! با ما همراه باشید. رییس فرهنگسرای اشراق گفت: نخستین جشنواره بستنی و […]

ارسال توسط :
پ
پ

در گرمای تابستان بیشتر از هر چیز دیگری یک نوشیدنی خنک انسان را سرحال می آورد! البته این حقیقت قابل انکار نیست که بستنی قبل از نوشیدنی در رتبه ممتاز قرار دارد! در این مطلب برای شما یک پیشنهاد خنک و خوشمزه داریم! با ما همراه باشید.

نخستین جشنواره بستنی در پایتخت برگزار می‌شود

رییس فرهنگسرای اشراق گفت: نخستین جشنواره بستنی و نوشیدنی‌های خنک با هدف حمایت و معرفی کسب و کارهای زودبازده در سال رونق تولید در این فرهنگسرا برگزار می‌شود.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه ۴، رضا دوستعلی اظهارداشت: فراهم کردن فضایی با نشاط برای غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان از دیگر اهداف این جشنواره است.

وی گفت: در نخستین جشنواره بستنی و نوشیدنی‌های خنک جمعی از شاخصین و فعالان این عرصه با عرضه انواع بستنی‌های سنتی و دستگاهی و نوشیدنی‌ها حضور خواهند داشت.

دوستعلی، آشناسازی شهروندان با مراحل تولید و عرضه بستنی، ارایه آموزش‌های لازم برای تهیه بستنی و نوشیدنی‌ها در منزل، معرفی چهره‌های فعال این صنف، کارآفرینان و رونق‌دهندگان این عرصه را از بخش های این جشنواره عنوان کرد.

مدیر فرهنگی هنری منطقه ۴ افزود: برگزاری عصرانه‌های فرهنگی تابستانی با رویکرد سبک زندگی سنتی و بومی ایرانی با عرضه دسرهای سالم ایرانی، برنامه‌های فرهنگی هنری شامل پرواز بادبادک‌ها، مسابقه و ایستگاه نقاشی، اجرای نمایش عروسکی و طنز، اجرای برنامه‌های ورزشی و موسیقی اقوام از دیگر بخش‌های جشنواره بستنی و نوشیدنی‌های خنک است.

وی با اشاره به اینکه تاریخچه تولید بستنی در کشور به حدود ۶۰ سال گذشته برمی گردد، اظهارداشت: دستگاه‌های بستنی‌سازی در اواخر دهه ۴۰ وارد کشور شد، در ضمن از آن زمان در کنار بستنی، فالوده هم تهیه می‌شده است.

علاقه مندان برای حضور در جشنواره بستنی و نوشیدنی‌های خنک می توانند از ۲۷ تیر تا ۹ مرداد به فرهنگسرای اشراق به نشانی فلکه دوم تهرانپارس، انتهای خیابان جشنواره مراجعه کنند.

منبع: ایرنا

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.