حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 7 اردیبهشت , 1403 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
خصوصی شدن ایران خودرو و سایپا
22 ژوئن 2019 - 20:19
شناسه : 6160
بازدید 213
8

دو غول بزرگی که سرمایه اندوخته جوانان را می گیرند تا آنها را به آرزویشان برسانند، بالاخره خصوصی می شوند! الان دقیقا در شرایطی از اقتصاد هستیم که حتی نمی دانیم از این خصوصی شدن باید خوشحال بود یا ناراحت! رضا رحمانی در جمع خبرنگاران از واگذاری دو خودروساز بزرگ به بخش خصوصی واقعی خبر […]

ارسال توسط :
پ
پ

دو غول بزرگی که سرمایه اندوخته جوانان را می گیرند تا آنها را به آرزویشان برسانند، بالاخره خصوصی می شوند! الان دقیقا در شرایطی از اقتصاد هستیم که حتی نمی دانیم از این خصوصی شدن باید خوشحال بود یا ناراحت!

رضا رحمانی در جمع خبرنگاران از واگذاری دو خودروساز بزرگ به بخش خصوصی واقعی خبر داد و اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته دو خودروساز بزرگ امسال یا نهایتاً تا پایان سال 99 به بخش خصوصی واقعی واگذار می‌شوند.

وی ادامه داد: هم‌اکنون واگذاری شرکت‌های زیرمجموعه این دو خودروساز آغاز شده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: همچنین در برنامه‌ریزی انجام‌شده به‌دنبال آن هستیم که با ارائه محصولات جدید و اصلاح ساختارهای این دو شرکت، آنها را به شرکت‌های چابک تبدیل کنیم.

منبع: تسنیم

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.