حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 7 اردیبهشت , 1403 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
فوتبال انگلیس پرچمدار بازیکن ایرانی
29 دسامبر 2019 - 18:00
شناسه : 11054
بازدید 182
7

فوتبال ورزشی پر طرفدار و محبوب در تمامی کشورهای دنیا می باشد که افراد در رده های سنی مختلفی در این حوزه فعالیت داشته و در دسته ها و لیگ های مختلفی قرار دارند. ورزش محبوب فوتبال سراسر هیجان و تنش است و تیم های محبوب فراوانی را دارد که در کشور ما به تیم […]

ارسال توسط :
پ
پ

فوتبال ورزشی پر طرفدار و محبوب در تمامی کشورهای دنیا می باشد که افراد در رده های سنی مختلفی در این حوزه فعالیت داشته و در دسته ها و لیگ های مختلفی قرار دارند.

ورزش محبوب فوتبال سراسر هیجان و تنش است و تیم های محبوب فراوانی را دارد که در کشور ما به تیم های پر طرفدار استقلال،پرسپولیس،سپاهان و… می توان اشاره کرد.

تیم ملی ایران شامل بازیکنان حرفه ای و خوبی می باشد که از جمله بهترین های آن ها علیرضا جهانبخش می باشد که پس از دوره بازی خود در کشور هلند،عنوان آقای گل را در لیگ هلند به خود اختصاص داده و محبوبیت فراوانی را برای خود کسب کرد و خود را در لیست بهترین بازیکنان دنیا قرار داد.

او پس از اتمام قرارداد در هلند،به باشگاه برایتون انگلیس رفت و در آن تیم مشغول توپ زنی شد.

گریه ی علیرضا جهانبخش بازیکن فوتبال انگلیس

در طی هفته های اخیر و پا به توپ شدن علیرضا جهانبخش در انگلیس،روزهای مساعدی را پشت سر نگذاشته و نتایج خوبی در بدو ورود با به تیم برایتون کسب نکرده است.

او از اینکه تا کنون نتوانسته در تیم خود موثر باشد و گامی در جهت پیشرفت تیم برنداشته،بسیار ناراحت بود و از این وضعیت نا به سامان رضایت چندانی نداشت.

اما در هفته گذشته لیک انگلیس،تیم برایتون با حریف خود یعنی تیم بورنموث بازی داشت.

علیرضا جهانبخش در لیست بازیکنان اصلی تیم قرار گرفته بود که این خود فرصت بسیار مناسبی برای عرض اندام این ملی پوش ایرانی تلقی می شد.

در این بازی اتفاق عجیبی رخ داد و آن گل زود هنگام تیم برایتون توسط علیرضا جهانبخش بود.

این نخستین گلی بود که توسط جهانبخش در این تیم به ثمر رسیده بود اما نکته جالب و مهم این گل این است که مدت زمان به بار نشستن تلاش علیرضا تنها 2 دقیقه و 29 ثانیه بود.

این گل به عنوان سریع ترین گل در تاریخ فوتبال انگلیس ثبت شد و خوشحالی علیرضا جهانبخش را با گریه به جهانیان نمایان کرد.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.