حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, 29 اسفند , 1402 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
والیبال ایران جانی دوباره می گیرد!
06 می 2020 - 10:00
شناسه : 11807
بازدید 210
10

رییس فدراسیون والیبال از مذاکره با سرمربی آرژانتینی سابق تیم ملی برای بازگشت به ایران و همراهی بلند قامتان در المپیک توکیو خبر داد. احتمال بازگشت مرد خوش فکر آرژانتینی به والیبال ایران می تواند یکی از بهترین اخبار برای علاقه مندان به این رشته باشد. خولیو ولاسکو که هنوز بعد از گذشت 6 سال […]

ارسال توسط :
پ
پ

رییس فدراسیون والیبال از مذاکره با سرمربی آرژانتینی سابق تیم ملی برای بازگشت به ایران و همراهی بلند قامتان در المپیک توکیو خبر داد.

احتمال بازگشت مرد خوش فکر آرژانتینی به والیبال ایران می تواند یکی از بهترین اخبار برای علاقه مندان به این رشته باشد.

خولیو ولاسکو که هنوز بعد از گذشت 6 سال از جدایی ‌اش، در ایران نامش به نیکی یاد می شود و خیلی ها پیشرفت ویژه والیبال ایران را مدیون او می دانند، تقریبا یک سال قبل اعلام بازنشستگی کرد. 

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در سال ‌های 2011 تا 2014 که به خاطر حضور روی نیمکت تیم ملی کشورش، تهران را ترک کرد.

 با وجود خداحافظی از دنیای مربیگری، سال گذشته به عنوان مدیرفنی در کنار تیم جوانان والیبال ایتالیا در مسابقات جهانی حاضر بود؛ رقابت‌ هایی که با قهرمانی ایران به پایان رسید. 

حالا که فدراسیون والیبال قرارداد کولاکوویچ را فسخ کرده و به دنبال انتخاب یک سرمربی جدید برای تیم ملی است، شایعه بازگشت ولاسکو با تایید داورزنی نزدیک به واقعیت شده و به نظر می رسد در صورتی که این مرد محبوب آرژانتینی OK بدهد، در راه المپیک توکیو، ولاسکو در سمتی جدید والیبال ایران را همراهی خواهد کرد. 

صحبت های داورزنی درخصوص والیبال ایران

محمدرضا داورزنی، رییس فدراسیون والیبال در رابطه با احتمال همکاری با خولیو ولاسکو گفت: همانطور که می دانید ولاسکو بعد از اینکه از آرژانتین به ایتالیا برگشت، تصمیم گرفت دیگر کار مربیگری نکند.

 او الان دپارتمان تیم های پایه ایتالیا را مدیریت می کند. اگر ولاسکو بتواند به صورت کوتاه مدت در فاصله بین فروردین تا مرداد سال آینده به ما کمک کند، استقبال می کنیم. 

وی در پاسخ به این سوال که صحبتی با ولاسکو شده، عنوان کرد: پیام هایی رد و بدل شده که اگر او بتواند در کنار کادرفنی جدید ایران برای المپیک توکیو باشد. 

رییس فدراسیون والیبال در پایان گفت: مردم ما حس خوبی به ولاسکو دارند. این احساس در بین بازیکنان و مربیان ایرانی هم هست.

اگر این امکان فراهم شود که ما هم استقبال می کنیم. باب مذاکره را هم باز کردیم. البته با توجه به شرایط مربوط به کرونا، ولاسکو در خانه مستقر است و والیبال را دنبال می کند. 

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.