حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 7 اردیبهشت , 1403 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
طارمی بازی مقابل بلننسس را از دست داد
22 سپتامبر 2019 - 11:42
شناسه : 7615
بازدید 160
7

ستاره ایرانی ریو آوه در فهرست این تیم برابر بلننسس حضور ندارد. در ادامه دیدارهای هفته ششم لیگ برتر پرتغال، تیم ریو آوه در غیاب مهدی طارمی در لیست مسابقه، از ساعت ۲۱:۳۰ در استادیوم ناسیونال دو جامور مهمان تیم رده دوازدهمی بلننسس است. مهدی طارمی که در نخستین مسابقه فصل به عنوان تعویضی به […]

ارسال توسط :
پ
پ

ستاره ایرانی ریو آوه در فهرست این تیم برابر بلننسس حضور ندارد.

در ادامه دیدارهای هفته ششم لیگ برتر پرتغال، تیم ریو آوه در غیاب مهدی طارمی در لیست مسابقه، از ساعت ۲۱:۳۰ در استادیوم ناسیونال دو جامور مهمان تیم رده دوازدهمی بلننسس است.

مهدی طارمی که در نخستین مسابقه فصل به عنوان تعویضی به میدان رفت و پس از آن در دو دیدار به‌ عنوان بازیکن ثابت بازی کرد و طی این مدت ۳ گل زد و ۳ پنالتی گرفت، بخاطر آسیب دیدگی در دو هفته گذشته لیگ برتر پرتغال حضور نداشته است.

 

  ستاره ایرانی ریو آوه پرتغال که پس از غیبت در دیدار تیم ملی برابر هنگ کنگ در مقدماتی جام جهانی، در دو بازی تیم باشگاهی‌اش برابر ویتوریا گیمارش و توندلا هم حاضر نبوده، امشب هم به دلیل عدم رفع مصدومیت پا در لیست بازی با بلننسس دیده نمی‌شود.

ریو آوه با ۷ امتیاز در رده هشتم جدول لیگ برتر پرتغال قرار گرفته که برتری در دیدار دیشب برابر بلننسس موجب صعود دو تا چهار پله‌ای آنها خواهد شد.

 

منبع : “ورزش سه”

 

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.