حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 7 اردیبهشت , 1403 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
والیبال انتخابی المپیک در روزهای اوج برای ایران!
12 ژانویه 2020 - 18:00
شناسه : 11242
بازدید 196
5

والیبال ورزش محبوب و معروف که در طی سالیان اخیر به دلیل موفقیت های فراوانی که سرو قامتان ایرانی کسب کرده اند به یکی از ورزش های پرطرفدار در کشور تبدیل شده است. در روزهای اخیر مسابقاتی در حال انجام در میان تیم های بزرگ برگزار می شود که نتیجه آن انتخاب تیم های لایق […]

ارسال توسط :
پ
پ

والیبال ورزش محبوب و معروف که در طی سالیان اخیر به دلیل موفقیت های فراوانی که سرو قامتان ایرانی کسب کرده اند به یکی از ورزش های پرطرفدار در کشور تبدیل شده است.

در روزهای اخیر مسابقاتی در حال انجام در میان تیم های بزرگ برگزار می شود که نتیجه آن انتخاب تیم های لایق برای شرکت در المپیک 2020 می انجامد.

در این دوره از مسابقات تیم ملی والیبال کشور عزیزمان ایران با حضور بازیکنان مطرح و حرفه ای در کشور بزرگ چین به آغاز مسابقات انتخابی جهت المپیک 2020 در حال رقابت با تیم های بزرگ آسیایی همچون چین – قزاقستان – چین تایپه و همچنین کره جنوبی بوده است.

در دیدار با کشور های چین ، قزاقستان ، و چین تایپه توانست با نتیجه 3 بر صفر این تیم های شکست داده و خود را بعنوان بهترین تیم معرفی کند.

اما در بازی مقابل تیم ملی والیبال کره جنوبی کار بازیکنان تیم ملی ایران سخت شد.

در دو ست اول ایران توانست با نتایج خوب این دو دست را به نام خود ثبت کند ، اما در دست سوم و چهارم نتوانست مقابل کرده جنوبی هنرنمایی کرده و نتیجه را به این تیم بزرگ واگذار کرد.

اما در ست پنجم نتایج خوبی برای تیم ملی بزرگسالان ایران رقم خورد و نتیجه بازی را به نفع ایران تغییر داد که با تلاش بازیکنان و راهنمایی های درست سرمربی تیم ، توانستند نتیجه بازی را به نفع خود عوض کرده و برنده این بازی شوند.

در دیدار نهایی نیز ایران باید مقابل برنده بازی چین و قطر مسابقه دهد که طی نتایج و بررسی های انجام شده تیم ایران باید مجددا برای فینال انتخابی المپیک 2020 مقابل کشور چین بازی کند.

این دیدار حساس در روز یکشنبه 22/10/98 در ساعت 15:30 در کشور چین برگزار شد که در آن تیم ملی کشورمان موفق به پیروزی مقابل چین شد و نتیجه را 3 بر صفر به نفع خود تمام کرد و به عنوان تیم صعود کننده جهت مسابقات المپیک 2020 انتخاب شد.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.