حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 7 اردیبهشت , 1403 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
با این تختخواب غلت زدن ممنوع!
16 فوریه 2019 - 10:47
شناسه : 5124
بازدید 297
6

تخت خواب دو نفره به افراد بدخواب این امکان را می‌دهد که فضای زیادتری برای غلت زدن داشته باشند. اما این باعث می شود که همسرشان برای خواب در کنار آنها به مشکل بربخورد. شرکت خودروسازی فورد تختخوابی طراحی کرده که به طور اتوماتیک فردی را که در خواب غلت میزند را به جای اولیه […]

ارسال توسط :
پ
پ

تخت خواب دو نفره به افراد بدخواب این امکان را می‌دهد که فضای زیادتری برای غلت زدن داشته باشند. اما این باعث می شود که همسرشان برای خواب در کنار آنها به مشکل بربخورد. شرکت خودروسازی فورد تختخوابی طراحی کرده که به طور اتوماتیک فردی را که در خواب غلت میزند را به جای اولیه خود باز می گرداند!

به نقل از پرس اسوسیشن، شرکت خودروسازی فورد نمونه اولیه تختخوابی را ابداع کرده که به طور اتوماتیک افرادی که در خواب غلت می زنند و بخش زیادی از رختخواب را به خود اختصاص می دهند، به جای اولیه خود بر می گرداند.

این شرکت خودروسازی در تختواب مذکور از فناوری کمکی lane-centring استفاده می کند. فناوری مذکور به رانندگان کمک می کند تا در وسط خط کشی لاین خیابان حرکت کنند. در این طرح اولیه نیز فناوری مذکور به فردی که همیشه از تختخواب به بیرون پرتاب می شود، کمک می کند خواب راحت تری داشته باشد.

درهمین راستا در رختخواب حسگرهای فشار وجود دارد که با حرکت فرد از سمتی به سمت دیگر تختخواب، به آرامی و با کمک یک کمربند نقاله آنها را به مکان اولیه خود برمی گرداند.

این تختخواب جالب که Lane-Keeping Bed  نام گرفته در حقیقت بخشی از پروژه شرکت با هدف حل کردن مشکلات روزمره است و البته به شکل تجاری تولید نمی شود.

منبع: مهر

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.