حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, 8 اردیبهشت , 1403 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
گشایش نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی
04 جولای 2018 - 0:07
شناسه : 3440
بازدید 240
5

در بازار پر افت و خیز قیمتی لوازم خانگی، جهت رفاه حال مصرف کنندگان سیزدهمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی با شرکت 38 واحد صنفی در نمایشگاه بین المللی اردبیل گشایش یافت. جابر عبداللهی دبیر سیزدهمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی در گفتگو با خبرنگار گفت: این نمایشگاه با حضور استان های اردبیل، زنجان، قزوین ، همدان، یزد ، […]

ارسال توسط :
پ
پ

در بازار پر افت و خیز قیمتی لوازم خانگی، جهت رفاه حال مصرف کنندگان سیزدهمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی با شرکت 38 واحد صنفی در نمایشگاه بین المللی اردبیل گشایش یافت.

جابر عبداللهی دبیر سیزدهمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی در گفتگو با خبرنگار گفت: این نمایشگاه با حضور استان های اردبیل، زنجان، قزوین ، همدان، یزد ، شیراز، اصفهان ، مشهد، تهران برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را عرضه کالاهای مورد نیاز مردم بدون واسطه و با قیمت مناسب عنوان کرد و افزود: برای حمایت از تولیدات داخلی سعی کردیم اکثر غرفه ها را به تولید کنندگان داخلی اختصاص دهیم.

این نمایشگاه تا 15 تیر ماه از ساعت 16 تا 22 در ضلع جنوبی دریاچه شورابیل در محل نمایشگاه بین المللی اردبیل برای  بازدید عموم دایر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.