حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, 8 اردیبهشت , 1403 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
ماینر ها محدوده های انویدا را می‌شکنند
07 آوریل 2021 - 9:00
شناسه : 12937
بازدید 179
7
محدودکننده نرخ هش کارت گرافیک RTX 3060 را دور زدند

استخراج کنندگان رمزهای دیجتال محدودکننده هش ریت RTX 3060 انویدیا را شکستند انویدیا RTX 3060 را با سیستم محدودکننده‌ی نرخ هش هنگام تشخیص الگوریتم ماینینگ همراه کرد؛ با‌این‌حال، به‌نظر می‌رسد چینی‌ها موفق شده‌اند این سیستم را دور بزنند. محدودکننده نرخ هش کارت گرافیک RTX 3060 را دور زدند هنگامی که GeForce RTX 3060 در تاریخ […]

ارسال توسط :
پ
پ

استخراج کنندگان رمزهای دیجتال محدودکننده هش ریت RTX 3060 انویدیا را شکستند

انویدیا RTX 3060 را با سیستم محدودکننده‌ی نرخ هش هنگام تشخیص الگوریتم ماینینگ همراه کرد؛ با‌این‌حال، به‌نظر می‌رسد چینی‌ها موفق شده‌اند این سیستم را دور بزنند.

محدودکننده نرخ هش کارت گرافیک RTX 3060 را دور زدند

هنگامی که GeForce RTX 3060 در تاریخ 25 فوریه پخش شد ، انویدیا اعلام کرد که در تلاش برای بدست آوردن بیشتر پردازنده های گرافیکی بیشتر به گیمرها ، عمداً کارایی استخراج کارت گرافیک در حدود 50٪ کاهش می یابد. با این حال ، به نظر می رسد که این محدودیت به سرعت توسط استخراج کنندگان ارز رمزنگاری چینی با استفاده از حالت های سفارشی شکسته شد.

آخرین نسل کارت گرافیک های انویدیا ، از جمله RTX 3080 ، RTX 3090 و RTX 3070 ، از زمان راه اندازی در اواخر سال گذشته ، به دلیل تولید کم سهام ، ربات ها موجودی معاملات استخراج معاملات اسکالپینگ و ارزهای رمزپایه را برای خرید پردازنده های گرافیکی بسیار دشوار کرده اند.

محدودکننده نرخ هش کارت گرافیک RTX 3060 را دور زدند

 

در حال حاضر این نگرانی وجود دارد که محدود کننده پردازنده ها چگونه می توانند در برابر استخراج گران چینی باهوش ایستادگی کنند. اما انویدیا از حد مجاز میزان هش مطمئن است. بیانیه ای در رابطه با سختی محافظت از پردازنده های گرافیکی به PC Gamer داده شد و ادعا کرد: “کاربران نهایی نمی توانند هش محدود کننده را از درایور بردارند.چون بین درایور صفحه ایی ایمن وجود دارد. سیستم عامل RTX 3060 ، و BIOS  از حذف محدود کننده سرعت هش جلوگیری می کند. ”

اما انتشار این خبر  جدید می‌تواند هجوم دیوانه‌وار استخراج کنندگان برای خرید کارت‌های گرافیکی RTX 3060 را به دنبال داشته باشد که باعث کمبود تراشه در صنعت مختلفی از گیمر‌ها تا تولید کنندگان خودرو شده است. در نهایت باید بگوییم که شرکت انویدیا با اطمینان پیدا کردن از این موضوع که کارت‌های گرافیک جدید این شرکت فقط بر روی انجام بازی متمرکز شده‌اند، فکر می‌کند که اکنون زمان مناسبی برای پاسخ دادن به تقاضای به وجود آمده برای کارت‌های گرافیک است.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.