حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, 8 اردیبهشت , 1403 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
لوازم خانگی با دو برند نو رونق می گیرد!
30 دسامبر 2019 - 10:00
شناسه : 11062
بازدید 200
4

لوازم خانگی در بازار ایران یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین بخش خرید در کشور محسوب می شود که به علت تنوع و گسترش طیف محصولات،علاقه مندان بسیاری را به خود جذب کند. همچنین در بازار لوازم خانگی علاوه بر محصولات تولید داخل،محصولات برندهای معروف و محبوب خارجی نیز به وفور یافت می شود؛اما در […]

ارسال توسط :
پ
پ

لوازم خانگی در بازار ایران یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین بخش خرید در کشور محسوب می شود که به علت تنوع و گسترش طیف محصولات،علاقه مندان بسیاری را به خود جذب کند.

همچنین در بازار لوازم خانگی علاوه بر محصولات تولید داخل،محصولات برندهای معروف و محبوب خارجی نیز به وفور یافت می شود؛اما در طی ماه های اخیر به علت افزایش قیمت دلار و کاهش واردات به کشور،میزان ورود این کالاهای بیگانه به بازار کمتر شد.

از این رو عرصه برای تولیدکنندگان داخلی بازتر شد که همین امر موجب به تکاپو افتادن تولیدکنندگان شد تا برای جایگزین شدن برندهای خارجی همچون ال جی و سامسونگ چاره ای اندیشیده و خودی نشان دهند.

دو برند جدید در بازار لوازم خانگی

خبرها حاکی از آن است که دو برند سامسونگ و ال جی به علت کاهش واردات به کشور ایران،میزان تبادلات خود را با این بازار کاهش داده و با تولیدکنندگان و نمایندگان خود در ایران قطع همکاری به عمل آوردند.

از همین رو دو تولیدکننده بزرگ سامسونگ و ال جی به فکر جایگزین برای این دو برند با همون تکنولوژی ساخت و فناوری افتادند که منجر به تولید دو برند نو با عنوان سام و جی پلاس شد.

سام جایگزین برند سامسونگ با همان خصوصیات و ویژگی ها شد و برند جی پلاس نیز عهده دار برند ال جی در ایران شد که در مدت زمان کوتاهی توانستند به سبب سابقه خوبی که در ارائه دو برند معروف کره ای داشتند خود را به مصرف کنندگان و مشتریان خود ثابت کرده و دوباره زمام بازار را در دست بگیرند.

تکنولوژی ساخت این دو برند همانند همان دو برند قبلی است با این تفاوت که دخالت مختصصان داخلی در ساخت این محصولات بیشتر شده و اطمینان بیشتری را می توان به استفاده از آن ها داشت.

در آخرین آمار ارائه شده از سوی معاونت طرح و برنامه وزارت صمت، تولید انواع لوازم خانگی بیش از 5.8 درصد رشد در 7 ماهه نخست سال را داشته است؛ این در صورتی است که تا ماه های آینده با وارد شدن تولیدات دو برند جدید لوازم خانگی بومی شده به بازار، علاوه بر اشباع بازار، کاهش قیمت نیز اتفاق خواهد افتاد.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.