حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, 8 اردیبهشت , 1403 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
لوازم خانگی ایرانی از نگاه مردم!
24 دسامبر 2019 - 11:16
شناسه : 11014
بازدید 181
8

لوازم خانگی از جمله اساسی ترین بخش ها دریک زندگی می باشد که عمده امور روزانه توسط این لوازم صورت می گیرد. نقش پررنگ و کارآمد این محصولات سبب شده تا تولیدکنندگان این حوزه تنوع محصولات خود را بالا برده و از بهترین و به روز ترین فناوری ها در ساخت و تولید لوازم تولیدی […]

ارسال توسط :
پ
پ

لوازم خانگی از جمله اساسی ترین بخش ها دریک زندگی می باشد که عمده امور روزانه توسط این لوازم صورت می گیرد.

نقش پررنگ و کارآمد این محصولات سبب شده تا تولیدکنندگان این حوزه تنوع محصولات خود را بالا برده و از بهترین و به روز ترین فناوری ها در ساخت و تولید لوازم تولیدی خود استفاده می کنند.

اصولا اکثر امور منزل و یا حتی محیط کار توسط لوازم خانگی صورت می پذیرد که تا کنون شاهد لوازم هوشمند و پر کاربرد خوبی از برندهای مطرح بوده ایم.

به علت نوسانات بازار و همچنین بالا قیمت ارز و دلار،واردات برخی از محصولات به کشور محدود شد که همین امر سبب شد تا تولید کنندگان داخلی به خود بیایند و برای چرخه ی اقتصادی کشور گامی بر دارند.

اکنون این سوال پیش می آید که تولیدات داخل کیفیت محصولات خارجی را ندارند؛چرا باید ایرانی بخریم؟

رشد تولید لوازم خانگی داخلی با کیفیت

خبرها حاکی از آن است که تولید کنندگان داخلی این فرصت را غنیمت شمرده و تولیدات خود را به بهترین شکل ممکن با استفاده از فناوری های روز دنیا و همچنین بهره گیری از مهندسین و متخصصان داخلی سعی دارند محصولاتی با کیفیت و مرغوب تولید کرده و به بازار روز لوازم خانگی ایران ارائه کنند.

طبق نظر سنجی هایی که در نمایشگاه لوازم خانگی اخیر در تهران صورت گرفته،استقبال از لوازم خانگی داخلی رشد چشمگیری در پی داشته که این موضوع بسیار مسرت بخش خواهد بود.

کیفیت یکی از اصلی ترین معقوله در تولید به حساب می آید که امروزه تولیدکنندگان ما سعی دارند تا کمیت را به کیفیت ترجیح داده و هیچگونه کم و کاستی در تولیدات خود اعمال نکنند.

تولیدکنندگان داخلی توانسته اند از این آشفتگی بازار لوازم خانگی بهترین بهره را برده و با بالا بردن سطح کیفی تولیدات خود،عرصه به رقبای خارجی تنگ کرده و فروش محصولات خود را به بهترین جایگاه در کشور برسانند.

با توجه به پاسخ‌های دریافت شده درخصوص “اعتماد به تولیدات داخلی” با کسب ۶/۳۱درصد و پس از آن “تکنولوژی” (با ۲/۲۹درصد) و “تنوع محصولات” (با۷/۱۳درصد) مهمترین معیار انتخاب کالای ایرانی از سوی مشتریان شناخته شدند.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.