حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, 8 اردیبهشت , 1403 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
قابل اعتمادترین شرکت های فناوری جهان
02 اکتبر 2019 - 10:09
شناسه : 7977
بازدید 198
3

شرکت های بزرگ سامسونگ و آمازون مورد اعتمادترین شرکت های فناوری جهان شناخته شده اند. یک شرکت پژوهشی نتایج نظرسنجی خودرا در خصوص مورد اعتمادترین شرکت های فناوری منتشر کرد که بر اساس آن شرکت های سامسونگ و آمازون در صدر این جدول قرار گرفتند. بر اساس این گزارش نتایج پژوهش موسسه ای- فلوئنت که در زمینه […]

ارسال توسط :
پ
پ

شرکت های بزرگ سامسونگ و آمازون مورد اعتمادترین شرکت های فناوری جهان شناخته شده اند.

یک شرکت پژوهشی نتایج نظرسنجی خودرا در خصوص مورد اعتمادترین شرکت های فناوری منتشر کرد که بر اساس آن شرکت های سامسونگ و آمازون در صدر این جدول قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش نتایج پژوهش موسسه ای- فلوئنت که در زمینه بررسی نحوه تعامل شرکت های فناوری و مشتریانشان مشخص کرد که در میان صدها شرکت فناوری فعال در جهان سامسونگ و آمازون بیش از بقیه توانسته اند اعتماد مشتریان را به خود جلب کنند.

نحوه انتخاب این شرکت ها بر اساس ارسال پرسشنامه برای ۹۳۰۰ نفر در نقاط مختلف جهان و طرح پرسش هایی از آنها در مورد میزان رضایت از محصولات فناورانه هوشمند خانگی انجام شد که نشان میداد ۳۰ درصد از پاسخ دهندگان در یک سال گذشته یک محصول فناورانه هوشمند خانگی را خریداری کرده اند.

همچنین از میان این ۳۰ درصد مشخص شد که ۳۲ درصد آنها سامسونگ را قابل اعتمادترین شرکت فناوری در این زمینه دانسته و ۳۲ درصد نیز آمازون را قابل اعتمادترین شرکت در زمینه تولید محصولات فناورانه هوشمند دانسته اند.

جالب است بدانید که ۴۰ درصد از شرکت کنندگان در این پژوهش هم گفته اند از حداقل یک محصول فناورانه هوشمند در منزل استفاده می کنند و ۱۱ درصد هم در چهار هفته منتهی به انجام این پژوهش یک محصول فناورانه را در منزل خود نصب کرده اند.

پژوهش صورت گرفته نشان داد که گروه سنی ۱۸ تا ۳۴ سال بیشترین میزان اقبال به محصولات حوزه فناوری دارند. همچنین در میان محصولات فناورانه هوشمند خانم ها به محصولات خاصی مانند آینه های هوشمند بسیار علاقه دارند و بچه ها نیز به نصب ترموستات های هوشمند علاقه بیشتری نشان می دهند.

 

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.