حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, 8 اردیبهشت , 1403 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
قابلیت ثبت ECG و فشار خون به ساعت های گلکسی واچ اضافه شد
06 فوریه 2021 - 17:00
شناسه : 12660
بازدید 181
7
قابلیت های جدید ساعت های گلکسی

سامسونگ اعلام کرد جدیدترین به‌روزرسانی اپلیکیشن Health Monitor امکان ثبت نوار قلب و فشار خون را به گلکسی واچ 3 و واچ اکتیو 2 اضافه می‌کند. قابلیت های جدید ساعت های گلکسی پس از مدتی نسبتا طولانی، سامسونگ سرانجام از اضافه‌شدن قابلیت ثبت نوار قلب (ECG) و نظارت روی فشار خون به ساعت‌های هوشمند گلکسی […]

ارسال توسط :
پ
پ

سامسونگ اعلام کرد جدیدترین به‌روزرسانی اپلیکیشن Health Monitor امکان ثبت نوار قلب و فشار خون را به گلکسی واچ 3 و واچ اکتیو 2 اضافه می‌کند.

قابلیت های جدید ساعت های گلکسی

پس از مدتی نسبتا طولانی، سامسونگ سرانجام از اضافه‌شدن قابلیت ثبت نوار قلب (ECG) و نظارت روی فشار خون به ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ 3 و گلکسی واچ اکتیو 2 خبر داده است. براساس گزارش خبرگزاری GSMArena، اپلیکیشن Samsung Health Monitor گواهی CE را در منطقه‌ی اقتصادی اروپا دریافت کرده و این یعنی از استانداردهای لازم برای حفاظت از سلامت و ایمنی کاربر برخوردار است.

 

قابلیت های جدید ساعت های گلکسی

کاربران جدید در تمامی کشورهای حاضر در منطقه‌ی اقتصادی اروپا به‌همراه بریتانیا، شیلی، اندونزی و امارات متحده‌ی عربی می‌توانند نوار قلب و گزارش فشار خون خود را مستقیما ازطریق ساعت هوشمند سازگار با این قابلیت‌ها ثبت کنند. تا پیش از اضافه‌شدن کشورهای یادشده، دو سرویس سلامتی‌محور سامسونگ صرفا در کره‌‌جنوبی و ایالات متحده‌ی آمریکا دردسترس قرار داشتند. به‌روزرسانی جدید اپلیکیشن Health Monitor قرار است از ۴ فوریه‌ی ۲۰۲۱ (۱۶ بهمن ۱۳۹۹) به‌تدریج در‌دسترس قرار گیرد.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.