حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, 5 اردیبهشت , 1403 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
سام الکترونیک همراه و همگام مردم!
14 آوریل 2020 - 10:00
شناسه : 11538
بازدید 205
7

در پی انتشار ویروس کرونا و نگرانی مردم در مورد عدم وجود محصولات ضدعفونی کننده و تمیز کننده در کشور،بخش های تولیدی زیادی در کشور از جمله گروه تولیدی سام الکترونیک در بخشی از محل فعالیت خود ،  اقدام به تولید مواد ضد عفونی کننده و بهداشتی کرده اند. گروه تولیدی سام “شرکت سام سرویس […]

ارسال توسط :
پ
پ

در پی انتشار ویروس کرونا و نگرانی مردم در مورد عدم وجود محصولات ضدعفونی کننده و تمیز کننده در کشور،بخش های تولیدی زیادی در کشور از جمله گروه تولیدی سام الکترونیک در بخشی از محل فعالیت خود ،  اقدام به تولید مواد ضد عفونی کننده و بهداشتی کرده اند.

گروه تولیدی سام “شرکت سام سرویس و کارخانه سام الکترونیک” علاوه بر اینکه در چند مرحله تجهیزات بهداشتی و لوازم ضدعفونی مناطق محروم تهران را به صورت رایگان تامین کرده اند، با اختصاص یک خط تولید لوازم صوتی و تصویری به تولید محصولات ضدعفونی عملا گام مهمی در راستای جهش تولید و مسوولیت اجتماعی برداشته اند.

این اقدام خداپسندانه گروه تولیدی سام الکترونیک سبب شده تا به میزان رضایت و محبویبت این برند در میان مردم و مصرف کنندگان روز به روز افزوده شده تا جایگاه خود را در بازار روز لوازم خانگی تثبیت کند.

تولیدات جدید برند سام الکترونیک در بخش بهداشتی!

چندی است که شرکت سام الکترونیک با جای گزینی محصولات خود در جهت عدم وجود محصولات سامسونگ در بازار توانسته تا بخش عمده ای از بخش فرو لوازن خانگی و صوتی تصویری را در دست گرفته و به کسب و کار خود رونق ببخشد.

اما اکنون با وجود شیوع کرونا ویروس در تلاش است تا با قرار دادن بخشی از خط تولید خود برای ارائه محصولات بهداشتی و ضد عفونی کننده به هموطنان و مردم کشور خود کمک شایانی ارزانی دارد.

سام الکترونیک به منظور همراهی و همدلی با مردم خود در مناطق محرومی از تهران اقدام به ضدعفونی کردن معابر کرده تا ملت شریف و همیشه سربلند ایران بتوانند با خیالی آسوده تر به روزمرگی های خود برسند.

همچنین علاوه بر این اقدام بزرگ ، در حال تولید محلول و مواد ضد عفونی کننده می باشد و سعی دارد تا آن را در میان مردم محروم و کمتر برخوردار استان تهران توزیع کند تا باری را هرچند اندک ، از دوش قشر آسیب پذیر جامعه بردارد.

لازم به ذکر است که سلامت کارکنان این گروه برای مسئولان اهمیت دارد که در همین راستا علیرضا موسوی مجد مدیرعامل کارخانه سام الکتریک با اشاره به اینکه تمام تمهیدات لازم برای حفظ سلامت کارکنان در نظر گرفته شده است، گفت: این شرکت با در نظر گرفتن پروتکل وزارت بهداشت، فاصله بین نیروی کار در خط تولید را به دو متر تغییر داده و از طرف دیگر یکی از خطوط تولید لوازم خانگی صوتی و تصویری را نیز به تولید محلول ضد عفونی اختصاص داده شده است.

 

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.