حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 7 اردیبهشت , 1403 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
تولید لوازم خانگی رشد چشمگیری را داشته است!
02 می 2020 - 18:00
شناسه : 11752
بازدید 170
10

در سال های اخیر شاهد اخباری مبنی بر افزایش تولید لوازم خانگی و رشد تعدادی برندهای داخلی در بخش های مختلف بوده ایم. برندهای داخلی فروانی هم اکنون در حال رقابت برای افزایش تولید محصولات تولیدی خود هستند و توانسته اند در طی سالیان اخیر با بالا بردن کیفیت محصولات تولیدی خود بازار خوبی را […]

ارسال توسط :
پ
پ

در سال های اخیر شاهد اخباری مبنی بر افزایش تولید لوازم خانگی و رشد تعدادی برندهای داخلی در بخش های مختلف بوده ایم.

برندهای داخلی فروانی هم اکنون در حال رقابت برای افزایش تولید محصولات تولیدی خود هستند و توانسته اند در طی سالیان اخیر با بالا بردن کیفیت محصولات تولیدی خود بازار خوبی را نسبت به برندهای خارجی در دست دارند.

برندهای ایرانی با وجود عدم حضور برندهای خارجی همچون ال جی و سامسونگ در تلاش اند تا بتوانند جایگزین خوبی برای محصولات پر طرفدار این برندها باشند.

طبق گفته وزارت صنعت ، معدن ، تجارت در سال گذشته یعنی سال 97 میزان تولید لوازم خانگی داخلی افزایش خوبی داشته است که این اتفاق نتیجه روی آوردن مردم به تولیدات داخلی و حمایت از کالای ایرانی و همچنین کیفیت مناسب محصولات تولیدی توسط برندهای داخلی است که افزایش تولید را در پی داشته است.

رشد تولید لوازم خانگی داخلی !

وزارت صنعت از رشد تولید لوازم خانگی در سال گذشته خبر داد که این افزایش شامل انواع لوازم خانگی نظیر تلویزیون و لباسشویی می شود.

 

تولید تلویزیون که تا پایان دی ماه سال گذشته همواره روندی کاهشی در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۷ داشت، در ماه یازدهم بالاخره افزایشی شد و با حفظ این روند، سال ۹۸ را با رشد ۶.۳ درصدی به پایان برد.

 

کارخانجات داخلی توانستند سال گذشته ۸۲۵ هزار و ۴۰۰ دستگاه تلویزیون تولید کنند.

 پیشتر «محمدرضا شهیدی» دبیر انجمن تولیدکنندگان لوازم صوتی و تصویری کشور گفته بود این میزان تولید بسیار کمتر از تقاضای کنونی بازار (دست کم ۱.۷ میلیون دستگاه) است، اما برای سال ۹۹ با جهش خوبی برای تولید ۱.۱ میلیون دستگاه برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

بررسی آمارهای رسمی منتشره وزارت صنعت، معدن و تجارت حاکی است در ۱۲ ماهه ۹۸، تعداد یک میلیون و ۱۶۸ هزار و ۷۰۰ دستگاه یخچال فریزر در کشور تولید شد که در مقایسه با سال ۹۷ رشد ۷.۸ درصدی داشته است.

 

در سالی که گذشته کارخانجات داخلی موفق به تولید ۷۳۲ هزار و ۲۰۰ دستگاه ماشین لباسشویی شدند که رشد ۳۲ درصدی در مقایسه با سال قبل از آن داشته است.

 

همچنین تولید کولر آبی در این مدت با رشد ۶.۳ درصدی به ۹۰۴ هزار و ۹۰۰ دستگاه رسید.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.