حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, 9 اردیبهشت , 1403 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
تلویزیون از چرخه افزایش تولید لوازم خانگی جا ماند!
10 ژانویه 2020 - 18:00
شناسه : 11217
بازدید 216
5

تلویزیون یکی از اصلی ترین کالاهای موجود در بازار لوازم خانگی به حساب می آید که بخش عظیمی از فروش را به خود اختصاص داده است. این کالای عامه پسند و پرطرفدار در طی مدت زمان مشخص در مقایسه با سال گذشته کاهش چشم گیری در میزان تولیدات آن مشاهده می شود. طبق آمار اعلام […]

ارسال توسط :
پ
پ

تلویزیون یکی از اصلی ترین کالاهای موجود در بازار لوازم خانگی به حساب می آید که بخش عظیمی از فروش را به خود اختصاص داده است.

این کالای عامه پسند و پرطرفدار در طی مدت زمان مشخص در مقایسه با سال گذشته کاهش چشم گیری در میزان تولیدات آن مشاهده می شود.

طبق آمار اعلام شده از وزارت صنعت،معدن و تجارت تولید لوازم خانگی بجز تلویزیون افزایش خوشایندی را در مدت زمان مشابه با سال گذشته تجربه کرده است که همین امر می تواند قابل تامل باشد.

از جمله بهترین افزایش تولید در حوزه لوازم خانگی ، افزایش تولید در بخش ماشین لباسشویی می باشد که طی بررسی های انجام شده بیشترین آمار را که چیزی حدود ۴۱۶ هزار و ۸۰۰ دستگاه بوده را نشان می دهد که در مقایسه با سال گذشته افزایش ۲۱.۴ درصد را تجربه کرده است.

افزایش تولیدات لوازم خانگی بجز تلویزیون!

خبرها حاکی از آن است که در 8 ماهه نخست سال جاری در بخش تولید لوازم خانگی ، شاهد افزایش تولیدات در این حوزه بوده ایم.

اما نکته حائز اهمیت آن است که در این افزایش تولید ، در بخش تولید تلویزیون نه تنها روند صعودی نداشته بلکه روندی نزولی و رو به کاهش داشته و نسبت به سال گذشته تعداد کمتری تلویزیون در کشور تولید شده است.

طبق آمار های اعلام شده از سمت وزارت صنعت ، معدن و تجارت در ایران لوازم خانگی از جمله : کولر آبی با تعداد ۶۰۳ هزار و ۹۰۰ دستگاه ، الکتروموتور ۲۲۰ هزار و ۵۰۰ دستگاه ، یخچال فریزر ۷۵۴ هزار دستگاه را در هشت ماهه نخست سال را دارا بودیم که در مقایسه با سال 97 افزایش تولید داشته ایم.

اما طبق گفته همین منبع خبری تولید تلویزیون در کشور روندی رو به کاهش را تجربه کرده است و از چرخه ی افزایشی در کشور جا مانده است.

 

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.