حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, 8 اردیبهشت , 1403 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
ایکس ویژن لذت همزمان صدا وتصویر
02 دسامبر 2019 - 10:09
شناسه : 10558
بازدید 189
4

تلویزیون های اسمارت ایکس ویژن از جمله محصولات محبوب و پرطرفدار این برند ایرانی است،اما شاید این سوال برای شما هم پیش بیاید که اسمارت یعنی چه؟؟ اسمارت در معنی لغوی به معنی باهوش و زرنگ است اما وقتی به عنوان صفت یک شی به کار برده شود آن را هوشمند می نامند. این روزها […]

ارسال توسط :
پ
پ

تلویزیون های اسمارت ایکس ویژن از جمله محصولات محبوب و پرطرفدار این برند ایرانی است،اما شاید این سوال برای شما هم پیش بیاید که اسمارت یعنی چه؟؟

اسمارت در معنی لغوی به معنی باهوش و زرنگ است اما وقتی به عنوان صفت یک شی به کار برده شود آن را هوشمند می نامند.

این روزها تلویزیون اسمارت(هوشمند) به نامی پرکاربرد تبدیل شده که این خصوصیت خود دارای ویژگی هایی است که در اینجا برای شما به طور خلاصه بیان می کنیم.

تلویزیون هوشمند برای اولین بار توسط برند بزرگ و محبوب کره ای یعنی سامسونگ طراحی و تولید شد.

ویژگی های هوشمند تلویزیون های ایکس ویژن

سیستم عامل

این دسته از تلویزیون ها که هوشمند نامیده می شوند دارای سیستم عامل هستند که در اکثرا این تلویزیون ها حتی تلویزیون های هوشمند ایکس ویژن از نسخه های مختلف اندروید استفاده شده است.

اتصال به اینترنت

در تلویزیون های هوشمند شما می توانید دستگاه خود را به وای فای متصل کرده و در دنیای بزرگ اینترنت و فضای مجازی گشت و گذار کرده و از موراد دلخواهتان استفاده کنید.

اتصالات هوشمند

علاوه بر اتصال به اینترنت در تلویزیون های هوشمند،اتصال دیگر فیزیکی و حتی نرم افزاری نیز در این دستگاه ها وجود دارد.شما هر نوع دستگاهی را با استفاده از کابل رابط مناسب خود می توانید به تلویزیون متصل کرده و از محتوای آن استفاده کنید.

تماشای فیلم و سریال

شما می توانید با در اختیار داشتن تلویزیون های هوشمند فیلم ها و سریال های مورد نظرتان را به صورت آنلاین مشاهده کرده و از دیدن آن لذت ببرید.

دانلود اپلیکیشن

در سری تلویزیون های هوشمند شما می توانید با اتصال دستگاه به اینترنت برنامه ها و اپلیکیشن های مورد علاقه و نیاز خود را از بستر اینترنت دانلود کرده و از آنها استفاده کنید.

کنترل هوشمند

در تلویزیون های هوشمند همه چیز هوشمند است!

بدین معنا که در تلویزیون های اسمارت کنترل و ریموت مورد استفاده در این دستگاه نیز هوشمند ساخته شده است،دارای نشانگر ماوس می باشد و دسترسی و عملکرد را برای شما مصرف کننده عزیز راحتر و بهتر کرده است.

تلویزیون های سری XT725 و XKU635 ایکس ویژن دارای ویژگی اسمارت یا همان هوشمندی می باشند که بازار فروش خوبی نیز در ایران دارند.

 

 

 

 

 

 

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.