حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, 9 اردیبهشت , 1403 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
ایکس ویژن برند برتر سال!
22 دسامبر 2019 - 11:11
شناسه : 10955
بازدید 287
7

ایکس ویژن برند محبوب و پر طرفدار ایرانی ،تحت حمایت و نظارت شرکت مادیران اولین تولید کننده ماشین های ادارای در ایران،در حال پیشرفت می باشد. این برند داخلی توانسته با بهره گیری از تکنولوژی های روز و فناوری های نوین،محصولاتی با کیفیت را تولید و به بازار داخلی لوازم خانگی کشور عرضه دارد. آنچه […]

ارسال توسط :
پ
پ

ایکس ویژن برند محبوب و پر طرفدار ایرانی ،تحت حمایت و نظارت شرکت مادیران اولین تولید کننده ماشین های ادارای در ایران،در حال پیشرفت می باشد.

این برند داخلی توانسته با بهره گیری از تکنولوژی های روز و فناوری های نوین،محصولاتی با کیفیت را تولید و به بازار داخلی لوازم خانگی کشور عرضه دارد.

آنچه برای این شرکت حائز اهمیت است ،رضایت مشتریان خود از محصولات تولید شده است که اصلی ضروری و مهم برای ایکس ویژن به شمار می آید.

تلویزیون های برند ایکس ویژن در اندازه ها و مدل های مختلفی طراحی و تولید شده تا مصرف کنندگان عزیز بنابر نیاز خود انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهند.

ارائه تلویزیون های هوشمند یا به اصطلاح اسمارت توانسته نقش بسزایی در فروش محصولات این برند داشته و کمک شایانی به تولید داخلی و حمایت از کالای ایرانی کرده باشد.

ایکس ویژن در رتبه نخست تولید تلویزیون در ایران

در طی سال های گذشته برندهای محبوب همچون ال جی و سامسونگ در تمامی زمینه ها رتبه نخست بازار لوازم خانگی را در دست داشته و اجازه پیشرفت به هیچکدام از برند های دیگر را نمی دادند.

اما اکنون طبق گزارشات به دست آمده از مادیران،برند ایکس ویژن توانسته با گسترش محصولات خود و ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود،در رده نخست برندهای محبوب در حوزه صوت و تصویر برسد و برندی مانند سامسونگ را جای گذارد.

ایکس ویژن ایرانی که از سال 1385 فعالیت خود را در بخش الکترونیک مادیران شروع کرده،اکنون برترین برند سال 1398 در بخش صوت و تصویر شده و بر محبوبیت و شهرت خود همواره می افزاید.

این برند در حال گسترش طیف محصولات خود می باشد و هم اکنون در حال تولید ماشین لباسشویی و یخچال فریزرهای کاملا داخلی برای مصرف هموطنان عزیز ایرانی می باشد.

ایکس ویژن در تلاش است تا با وسعت بخشیدن به محصولات خود،چرخه اقتصادی کشور را رونق بخشیده و بازار لوازم خانگی را از تولیدات بیگانه به دور دارد.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.