حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, 8 اردیبهشت , 1403 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
انواع مسواک های برقی
17 آوریل 2021 - 14:00
شناسه : 13020
بازدید 225
6
دنیای مسواک های برقی

امروزه مسواک هایی به بازار آمده که شست و شوی دندان ها را راحت تر و سریع تر می کند. این مسواک ها که مسواک های الکتریکی به آن ها می گویند از باطری انرژی خود را می گیرد. در ادامه به انواع این مسواک ها اشاره خواهیم کرد. انواع مسواک‌های برقی چندین دسته مسواک […]

ارسال توسط :
پ
پ

امروزه مسواک هایی به بازار آمده که شست و شوی دندان ها را راحت تر و سریع تر می کند. این مسواک ها که مسواک های الکتریکی به آن ها می گویند از باطری انرژی خود را می گیرد. در ادامه به انواع این مسواک ها اشاره خواهیم کرد.

انواع مسواک‌های برقی

چندین دسته مسواک برقی وجود دارد که تفاوت اصلی آن ها در نحوه حرکت برس کردن دندان هاست. انواع مسواک‌های برقی شامل :

 1. مسواک برقی سونیک

مسواک برقی سونیک

مسواک‌های سونیک زیرمجموعه ای از مسواک های برقی هستند که به اندازه کافی سریع هستندکه سرعت آن ها 10 برابر بیشر از بعضی مدل های دیگر است و معمولاً اکثر دندانپزشک‌ها هم این نوع مسواک‌ها را پیشنهاد می کنند.

مسواک سونیک در هر دقیقه هزاران بار ارتعاش دارند که باعث می شود پلاک میکروبی را از بین برده و به سفید کردن دندان کمک می کند.

  2. مسواک‌های برقی اولتراسونیک

مسواک‌های برقی اولتراسونیک

این مسواک‌های اولترا سونیک همانند مسواک‌های سونیک در جهات مختلف میلون ها بار دوران می‌کنند اما مسواک‌های سونیک هزاران بار دوران می کنند. این مسواک ها بسیار سریع هستند به همین علت باعث جرم گیری، لایه برداری و … می شوند همچنین قابلیت تمیز کنندگی بیشتری دارند.

 3. مسواک‌های برقی چرخشی

مسواک‌های برقی چرخشی

این مسواک‌های چرخشی با حرکت دایره‌ای یا دورانی شکل سر خود باعث تمیز کنندگی دندان ها می شوند. سری‌های دورانی با حرکت دادن برس به صورت ساعت‌گرد و پادساعت‌گرد دندان ها را تمیز و مواد غذایی و همچنین لایه‌های سطحی جرم پاک می‌کند.

ر

مزایای مسواک برقی

  • حالت های شست و شوی مختلف

مسواک‌های برقی حالت‌های مختلفی از قدرت تمیز کردن دندان مانند سرعت پایین برس زدن برای دندان‌های حساس دارند که باعث شده انواع مختلف حالت های شست و شو را داشته باشد.

  • بالا رفتن سرعت مسواک زدن

با این مسواک ها سرعت شست و شوی دندان ها خیی سریع تر می شود.

با تئجه به تغذیه ها و خوردنی های امروزه  مانند نوشابه، نوشیدنی های کافئین دار و…  باعث به وجود آمدن لک بر روی دندان ها می شود. برای همین است که این مسواک‌ها ساخته شدند تا قدرت لکه بری بیشتری داشته باشند به سبب قدرتی که دارند.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.