حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 7 اردیبهشت , 1403 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
پرفروش‌ترین ماشین لباسشویی‌های موجود در بازار لوازم خانگی
03 آوریل 2021 - 16:00
شناسه : 12887
بازدید 242
10
پرفروش‌ترین ماشین لباسشویی

پرفروش‌ترین ماشین ‌لباسشویی‌های اتوماتیک بین هفت میلیون و ۶۹۰ هزار تومان تا ۱۲ میلیون و ۸۳۸ هزار تومان قیمت دارند، که این بازه بسیار تنوع وجود دارد و اکثر مردم تقریبا توانایی خرید در این بازه قیمتی را دارند. پرفروش‌ترین ماشین لباسشویی پرفروش‌ترین ماشین لباسشویی‌های فعلی در بازار لوازم خانگی محصولات پاکشوما، ایکس‌ویژن، هیوندای، آبسال […]

ارسال توسط :
پ
پ

پرفروش‌ترین ماشین ‌لباسشویی‌های اتوماتیک بین هفت میلیون و ۶۹۰ هزار تومان تا ۱۲ میلیون و ۸۳۸ هزار تومان قیمت دارند، که این بازه بسیار تنوع وجود دارد و اکثر مردم تقریبا توانایی خرید در این بازه قیمتی را دارند.

پرفروش‌ترین ماشین لباسشویی

پرفروش‌ترین ماشین لباسشویی‌های فعلی در بازار لوازم خانگی محصولات پاکشوما، ایکس‌ویژن، هیوندای، آبسال و دوو هستند. مدل‌های نیمه‌اتوماتیک با قیمت کمتری در بازار قابل خریداری هستند و محصول PWT-7241KJ (دوقلو) از پاکشوما با دو میلیون و ۷۱۷ هزار تومان فروخته می‌شود، اما ماشین ‌لباسشویی‌های اتوماتیک بین هفت میلیون و ۶۹۰ هزار تومان تا ۱۲ میلیون و ۸۳۸ هزار تومان قیمت دارند.

طی سه هفته اخیر ماشین‌ لباسشویی‌های پاکشوما بدون افزایش قیمت در بازار حضور دارند، اما محصول آبسال مدل REN7012 بیشتر از ۶۰۰ هزار تومان و ماشین ‌لباسشویی ایکس‌ویژن مدل TE62-AW/AS حدود ۲۰۰ هزار تومان گران شدند.

لیست قیمت

لیست قیمت

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.