حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, 8 اردیبهشت , 1403 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
نوکیا؛در دنیای تلویزیون
09 نوامبر 2019 - 9:48
شناسه : 10236
بازدید 281
6

پای شرکت نوکیا هم به ساخت تلویزیون هوشمند باز شد. بر اساس گزارشات منتشر شده به وسیله برخی از منابع نزدیک به شرکت نوکیا، اعلام شده که این شرکت قصد دارد تلویزیون هوشمند تولید کند. این گزارش می افزاید تلویزیون های هوشمند نوکیا قرار است در بازار هند به فروش برسد. احتمالا کمتر کسی یادش بیاید که شرکت نوکیا بار […]

ارسال توسط :
پ
پ

پای شرکت نوکیا هم به ساخت تلویزیون هوشمند باز شد.

بر اساس گزارشات منتشر شده به وسیله برخی از منابع نزدیک به شرکت نوکیا، اعلام شده که این شرکت قصد دارد تلویزیون هوشمند تولید کند. این گزارش می افزاید تلویزیون های هوشمند نوکیا قرار است در بازار هند به فروش برسد.

احتمالا کمتر کسی یادش بیاید که شرکت نوکیا بار اولی نیست که اقدام به تولید تلویزیون می کند. گرچه شرکت نوکیا را بیشتر مردم جهان به عنوان تولید کننده گوشی موبایل می شناسند چنانکه زمانی یکی از معتبرترین و پر فروش ترین شرکت های تولید موبایل هم بوده است، اما در دهه ۹۰ میلادی هم شرکت نوکیا به تولید تلویزیون مشغول بود. البته حضور موفق او در بازار موبایل باعث شد تا فعالیت این شرکت در تولید تلویزیون به چشم نیاید.

خبرهای جدید حاکی از آن است که به زودی تلویزیون هوشمند نوکیا در بازار هند عرضه می شود. البته زمان دقیق تولید و عرضه تلویزیون هوشمند نوکیا در بازار هند مشخص نیست اما گفته می شود که شرکت نوکیا در تولید این محصول بسیار مصمم است. لازم به ذکر است که شرکتی چینی OnePlus (وان پلاس)نیز به زودی محصولات خودرا در بازار هند عرضه خواهد کرد.

بنا بر اخبار منتشر شده خرده فروشی بزرگ Flipkart در هند قصد دارد تا مسئولیت پخش تلویزیون های هوشمند نوکیا را در بازار هند بر عهده بگیرد.

به عقیده کارشناسان بازار، بازار هند می تواند برای برند تلویزیون های نوکیا بسیار حائز اهمیت و البته مناسب باشد. اصلی ترین دلیل این کارشناسان استفاده زیاد مردم هند از گوشی موبایل است. این کارشناسان معتقدند که مردم هند به دلیل استفاده زیاد از موبایل و اتصال آنها به شبکه اینترنت باعث شده که شناخت خوبی از یکی از معتبر ترین برندهای موبایل دنیا داشته باشند. بر همین اساس است که می توان مدعی شد فروش تلویزیون های این برند در بازار لوازم خانگی هند با استقبال خوبی همراه شود.

بازار لوازم خانگی دنیا روز به روز تمایل بیشتر به کالاهای هوشمند نشان می دهد و این علاقه باعث شده تا شرکت های معتبر و بزرگ تولید کننده لوازم خانگی علاقه زیادی به تولید لوازم خانگی هوشمند نشان دهند. از طرفی هیمن امر باعث شده تا رقابت میان شرکت های تولید کننده لوازم خانگی به حد علاء خود برسد که این مهم قطعا در رشد کیفیت محصولات نمود خواهد داشت.

در سال ۲۰۱۹ تلویزیون های هوشمند زیادی تولید و به بازار جهانی لوازم خانگی عرضه شده اما بر اساس آزمایشات چند شرکت معتبر در حوزه بررسی تلویزیون های هوشمند، بهترین تلویزیون های سال ۲۰۱۹معرفی شدند و در صدر فروش تلویزیون در بازار جهانی قرار گرفته اند.

شاید این امر باعث شود تا تلویزیون های جدیدی که پیش از اتمام سال ۲۰۱۹ تولید می شوند نتوانند با فروش خوبی در بازار جهانی دست پیدا کنند اما هدف گذاری فروش این محصولات در یک بازار خاص مانند کشور هند، قطعا در فروش خوب این محصول تاثیر گذار خواهد بود

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.