حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 7 اردیبهشت , 1403 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
برند کرال(Coral)
04 آگوست 2020 - 10:00
شناسه : 12301
بازدید 427
5

اگر این روزها سری به بازار لوازم خانگی داخل کشور زده باشید، احتمالاً اسم برند کرال(Coral) را شنیده اید. معمولاً یکی از دغدغه های مهم خریداران لوازم خانگی نام برند و همینطور اطلاع از کیفیت و کارایی آن است. متاسفانه این روزها شفافیت در بازار از بین رفته، و البته بیشتر فروشنده ها و همچنین […]

ارسال توسط :
پ
پ

اگر این روزها سری به بازار لوازم خانگی داخل کشور زده باشید، احتمالاً اسم برند کرال(Coral) را شنیده اید. معمولاً یکی از دغدغه های مهم خریداران لوازم خانگی نام برند و همینطور اطلاع از کیفیت و کارایی آن است.

متاسفانه این روزها شفافیت در بازار از بین رفته، و البته بیشتر فروشنده ها و همچنین بالطبع خریداران و مصرف کنندگان لوازم خانگی، اطلاعاتی در رابطه با برخی برندهای موجود در بازار ندارند. به همین علت در این نوشته برای اولین بار به شفاف سازی و رفع ابهام در رابطه با مارک لوازم خانگی کرال میپردازیم.

در این نوشته میخواهیم به بررسی سوالات متداولی که برای خریداران این برند لوازم خانگی ایرانی پیش می آید تا حد ممکن پاسخ داده و راهنمایی مناسب برای این دسته از عزیزان باشیم. همچنین در صورتی که سوالی درباره لوازم خانگی  برند کرال(Coral) دارید میتوانید در زیر همین نوشته مطرح نموده و یا با کارشناسان ما به شماره 38951 – 021 تماس حاصل فرمائید تا شما را برای خریدی راحت و مطمئن تر راهنمایی کنند.

 

لوازم خانگی کرال ساخت کدام کشور است؟

محصولات کرال اعم از انواع ماشین لباسشویی های کرال، ماشین ظرفشویی های کرال، جاروبرقی های کرال و یخچال های کرال، تولید کشور ایران حساب میشوند( در اصل مونتاژ قطعات در شرکت پاکشوما انجام میشود)، طراحی توسط کشور کره، و ثبت برند در سیستم مادرید و اتحادیه اروپا انجام شده است.

موتور ماشین لباسشویی کرال ساخت کجاست؟

موتور ماشین لباسشویی های برندهای کرال، پاکشوما، کروپ، جنرال آدمیرال، دکستر، همه از یک نوع بوده، و ساخت یکی از بزرگترین شرکت های تولید لوازم خانگی دنیا در چین با نام مایدیا(Midea) میباشد.

یخچال فریزر کرال ساخت کجاست؟

پیشتر گفتیم که محصولات لوازم خانگی کرال در شرکت پاکشوما و داخل ایران مونتاژ میشوند، این درست است، منتهی یک استثنا در این میان وجود دارد و آن یخچال فریزرهای برند کرال است. این یخچال فریزر ها در اصل ساخت شرکت دیپوینت که از برندهای نام آشنای تولید وسایل سرمایشی از جمله انواع یخچال فریزر در داخل کشور است میباشند، و از کیفیت خوبی برخوردارند( البته قیمتی به مراتب بالاتر از یخچال های عرضه شده توسط خود برند دیپوینت دارند)

کیفیت محصولات لوازم خانگی کرال چطور است؟

همانگونه که قبلتر اشاره کردیم که محصولات تولیدی پاکشوما با برندهای کرال، پاکشوما، کروپ، جنرال آدمیرال، دکستر، ( و بعضی اوقات نیز برندهای کندی و زیرووات!) همه از قطعاتی یکسان بهره برده و ساخته میشوند، و تنها نام برند آنها متفاوت است(البته در رابطه با برند کندی و زیرووات این مورد مقداری متفاوت است)، پس از آنجایی که برند پاکشوما کار خود را پس داده و کیفیت محصولات آن مخصوصاً در ماشین لباسشویی ها بر کسی پوشیده نیست، کیفیت محصولات کرال نیز خوب ارزیابی شده و میتوانید با خیال راحت و فارغ از نام برند، خرید خود را انجام دهید.

 

 

جهت مشاهده محصولات لوازم خانگی کرال اینجا کلیک کنید:

فروشگاه اینترنتی دیدبازار

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.