حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 7 اردیبهشت , 1403 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
تبی به نام اسنپ چت!
04 می 2019 - 15:18
شناسه : 5712
بازدید 388
9

اسنپ چت برنامه ای است که برای دوربین گوشی طراحی شده و با شناخت اجزای صورت، افراد را به شکل های مختلفی تبدیل می کند. این که افراد از روی سرگرمی به دنبال استفاده از این اپلیکیشن می روند یا مشکل خود زشت پنداری دارند، بحثی جداست! اما جالب است بدانید که اسنپ‌چت، پس از اینستاگرام بیشترین تأثیر […]

ارسال توسط :
پ
پ

اسنپ چت برنامه ای است که برای دوربین گوشی طراحی شده و با شناخت اجزای صورت، افراد را به شکل های مختلفی تبدیل می کند. این که افراد از روی سرگرمی به دنبال استفاده از این اپلیکیشن می روند یا مشکل خود زشت پنداری دارند، بحثی جداست! اما جالب است بدانید که اسنپ‌چت، پس از اینستاگرام بیشترین تأثیر منفی بر سلامت کودکان را دارد.

آمار کاربران اپلیکیشن اسنپ چت طی چند ماه گذشته باری دیگر روند افزایشی و صعودی را در پیش گرفته است.

 یکی از بزرگ‌ترین رقبای قدرتمند شبکه اجتماعی اینستاگرام، اپلیکیشن اسنپ‌چت است که همواره با انتشار قابلیت‌ها و امکانات جدید و شگفت‌انگیزی همچون استوری و افکت‌های جذاب برای عکاسی، با اپلیکیشن اینستاگرام رقابت می‌کند.

این اپلیکیشن در حال حاضر بیش از 190 میلیون کاربر روزانه فعال دارد که این تعداد 4 میلیون بیشتر از 4 ماه گذشته است.

اسنپ‌چت (snapchat)، به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین رقیبان شبکه اجتماعی اینستاگرام که یک برنامه ارسال و دریافت تصاویر در پلت‌فرم گوشی‌های هوشمند است، نخستین بار در سپتامبر2011 میلادی در دسترس عموم کاربران قرار گرفت.

نتایج تازه‌ترین پژوهش در انجمن سلطنتی انگلیس نشان می‌دهند که اسنپ‌چت، پس از اینستاگرام بیشترین تأثیر منفی بر سلامت کودکان را دارد.

نتایج یک بررسی آماری نشان می‌دهد، 75 درصد از کل افراد 13 تا 34 ساله آمریکایی از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند.

منبع: انگجت

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.