حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 31 فروردین , 1403 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
برای تولید لوازم خانگی کاهش هزینه های واحدهای تولیدی الزامیست
14 آگوست 2019 - 10:02
شناسه : 6652
بازدید 198
8

روند افزایش تولید لوازم خانگی در کشور در گرو کاهش هزینه های واحدهای تولید داخلی می باشد که با این کار امیدواریم این روند بطور شایسته ای پیش رود. محسن کوهکن ریزی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس  با اشاره به توان واحد‌های تولیدی برای تولید لوازم خانگی، گفت: در صورتی که مشکلات نقدینگی و سرمایه در گردش […]

ارسال توسط :
پ
پ

روند افزایش تولید لوازم خانگی در کشور در گرو کاهش هزینه های واحدهای تولید داخلی می باشد که با این کار امیدواریم این روند بطور شایسته ای پیش رود.

محسن کوهکن ریزی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس  با اشاره به توان واحد‌های تولیدی برای تولید لوازم خانگی، گفت: در صورتی که مشکلات نقدینگی و سرمایه در گردش واحد‌های تولیدی رفع شود این واحد‌ها می‌توانند لوازم خانگی باکیفیت و با قیمت مناسب را به بازار عرضه کرده و بازار را اشباع کنند

کوهکن ریزی گفت:برای افزایش تولید لوازم خانگی باید هزینه‌های واحد‌های تولیدی را کاهش داد و پکیج مناسبی در نظر گرفته شود تا موانع پیش روی تولید از بین رود.

کوهکن ریزی افزود: اگرچه دولت باید با حمایت از واحد‌های تولیدی، رونق تولید را اجرایی کند، اما این واحد‌ها نیز باید متعهد شوند تا تولید خود را به حداکثر رسانده و نیاز بازار را تامین کنند

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای افزایش تولید لوازم خانگی باید هزینه‌های واحد‌های تولیدی را کاهش داد، افزود: برای حمایت از تولیدکننده داخلی باید پکیج مناسبی در نظر گرفته شود تا موانع پیش روی تولید از بین رود.

وثیقه‌های معقول و متناسب با شرایط واحد‌های تولیدی برای پرداخت تسهیلات اخذ شود

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه باید وثیقه‌های معقول و متناسب با شرایط واحد‌های تولیدی برای پرداخت تسهیلات از آن‌ها اخذ شود، اضافه کرد: اگرچه دولت باید با حمایت از واحد‌های تولیدی، رونق تولید را اجرایی کند، اما این واحد‌ها نیز باید متعهد شوند تا تولید خود را به حداکثر رسانده و نیاز بازار را تامین کنند.

قیمت تمام شده تولید در حجم زیاد کاهش می‌یابد

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس واحد‌های تولیدی داخلی باید محصولات باکیفیت به بازار عرضه کنند، ادامه داد: با افزایش تولید، قیمت کالا‌ها کاهش پیدا می‌کند چراکه قیمت تمام شده تولید در حجم بالا کم می‌شود.

کوهکن تصریح کرد: در صورتی که برای تولیدکننده داخلی بازار مناسبی ایجاد شود و تولیدکنندگان نیز با تمام ظرفیت خود به تولید مشغول شوند مسلماً قیمت کاهش می‌یابد چرا که می‌توان سودی که از فروش ۱۰ قلم کالا به دست آورد با فروش ۳۰ قلم کالا کسب کرد.

تکنولوژی موردنیاز برای تولید لوازم خانگی در کشور موجود است

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره تکنولوژی موردنیاز لوازم خانگی، بیان کرد: تکنولوژی موردنیاز برای تولید یخچال، تلویزیون، جاروبرقی در کشور موجود است و تولیدکنندگان به راحتی می‌توانند نیاز تولید را از داخل تامین کنند.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.