حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 10 فروردین , 1403 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
عیدی  ویژه به دانشجویان مناطق زلزله زده
18 مارس 2018 - 23:25
شناسه : 2873
بازدید 267
4

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از پرداخت عیدی ویژه منصور غلامی وزیر علوم به دانشجویان مناطق زلزله زده خبر داد.     از وزارت علوم، ذوالفقار یزدان مهر در این باره افزود: با پیشنهاد صندوق رفاه دانشجویان و موافقت وزیر علوم، دانشجویان مناطق زلزله‌زده که امسال خود یا خانواده آنها دچار […]

ارسال توسط :
پ
پ

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از پرداخت عیدی ویژه منصور غلامی وزیر علوم به دانشجویان مناطق زلزله زده خبر داد.

 

 

از وزارت علوم، ذوالفقار یزدان مهر در این باره افزود: با پیشنهاد صندوق رفاه دانشجویان و موافقت وزیر علوم، دانشجویان مناطق زلزله‌زده که امسال خود یا خانواده آنها دچار خسارت‌های ناشی از زلزله شده‌اند از عیدی ویژه وزیر برخوردار می‌شوند.
مشاور وزیر علوم توضیح داد: به دانشجویان ساکن در سراهای دانشجویی (خوابگاه) این مناطق، اجاره بهای یک سال تحصیلی (دو ترم مهر و بهمن 96) آنان به عنوان عیدی وزیر اختصاص می‌یابد.
رئیس صندوق رفاه دانشجویان به مبلغ اختصاص یافته بابت عیدی اشاره کرد و افزود: با توجه به متفاوت بودن اجاره بهای سراهای دانشجویی متناسب با رتبه‌بندی پنجگانه، این مبلغ بین 400 تا 500 هزار تومان است.
وی خاطرنشان کرد: آن دسته از دانشجویانی که از سراهای دانشجویی استفاده نمی‌کنند یا اجاره‌بهای خود را پرداخت کرده‌اند صندوق رفاه دانشجویان این مبلغ را به حساب آنان واریز خواهد کرد.
یزدان‌مهر افزود: معاون دانشجویی دانشگاه کردستان و دبیر منطقه 5 دانشجویی کشور به عنوان مسئول بررسی و ارزیابی موضوع با ارائه مستندات حدود 400 نفر از دانشجویان واجد شرایط را به صندوق معرفی کرد.
به گفته رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، عیدی دانشجویان قبل از پایان امسال واریز خواهد شد.

منبع: ایرنا

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.