حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, 30 فروردین , 1403 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
صبحانه کاری با وزیر خارجه اسپانیا
20 فوریه 2018 - 15:35
شناسه : 2598
بازدید 265
7

منابع دولتی اسپانیا در مورد  سفر «آلفونسو داستیس» تصریح کردند که ایشان برای تعمیق روابط اسپانیا با ایران و تشویق تهران به اقداماتی برای جذب سرمایه گذاری و پذیرش حضور شرکت های خارجی‌ به ایران سفر می‌ کند. وزیر خارجه اسپانیا در سفر دو روزه اش به ایران روز پنجشنبه 96/12/3 با ۲۵ کارفرمای اسپانیایی […]

ارسال توسط :
پ
پ

منابع دولتی اسپانیا در مورد  سفر «آلفونسو داستیس» تصریح کردند که ایشان برای تعمیق روابط اسپانیا با ایران و تشویق تهران به اقداماتی برای جذب سرمایه گذاری و پذیرش حضور شرکت های خارجی‌ به ایران سفر می‌ کند. وزیر خارجه اسپانیا در سفر دو روزه اش به ایران روز پنجشنبه 96/12/3 با ۲۵ کارفرمای اسپانیایی که کسب و کاری در تهران دارند ، صبحانه کاری خواهند داشت.

 

 

وزیر امورخارجه اسپانیا در آخرین ساعت های امروز سه شنبه سفر رسمی‌ خود به ایران را آغاز می‌ کند تا از فردا با مقامات ایرانی دیدار و گفت و گو کند .
منابع دولتی اسپانیا در مورد این سفر تصریح کردند که داستیس برای تعمیق روابط با ایران و تشویق تهران به اقداماتی برای جذب سرمایه گذاری و پذیرش حضور شرکت های خارجی‌ به ایران سفر می‌ کند.
به گفته روزنامه آ.ب. ث ، بر خلاف آنچه که در سال ۲۰۱۵ در سفر «خوسه مانوئل گارسیا مارگایو» ، «خوسه مانوئل سوریا» و «آنا پاستور» وزیران وقت خارجه ، صنعت و عمران اتفاق افتاد که یک هیأت ۷۰ نفره اقتصادی و تجاری آنها را همراهی کردند ، این بار هیچ هیات اقتصادی و تجاری ، داستیس را همراهی نمی‌ کنند .
به نوشته روزنامه ، بر خلاف آن زمان که انتظارات خاصی‌ به دلیل امکان کسب و کار پس از لغو برخی‌ تحریمها علیه ایران وجود داشت ، این بار این انتظارات وجود ندارد.
به لطف از سرگیری خرید نفت ، صادرات ایران به اسپانیا ۲۶ برابر شده و واردات رشدی ۸۰ درصدی داشته است.
به نوشته روزنامه ال دیاریو بین ماه های ژانویه و نوامبر سال ۲۰۱۷ (یازده ماه سال ۲۰۱۷ )، اسپانیا معادل ۳۶۷ میلیون یورو کالا به ایران صادر و یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون یورو که عمدتا نفت بوده را وارد کرده است

منبع: ایرنا

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.