حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, 4 اردیبهشت , 1403 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
خودرو ارزان شد!!
21 آوریل 2020 - 18:00
شناسه : 11638
بازدید 167
5

خودرو یکی از ابزاری حمل و نقل در جهان امروز به حساب می آید مه این روز ها در کشورمان شاهد افزایش قیمت چشم گیر و صعودی آن بوده ایم که همین امر سبب شده تا تقاضا افت و کاهش بسیاری را تجربه کند. در این زمینه برخی فعالان بازار خودروی پایتخت گفتند: افزایش قیمت […]

ارسال توسط :
پ
پ

خودرو یکی از ابزاری حمل و نقل در جهان امروز به حساب می آید مه این روز ها در کشورمان شاهد افزایش قیمت چشم گیر و صعودی آن بوده ایم که همین امر سبب شده تا تقاضا افت و کاهش بسیاری را تجربه کند.

در این زمینه برخی فعالان بازار خودروی پایتخت گفتند: افزایش قیمت هایی که در چند روز گذشته در بازار شاهد بودیم به دلیل فروش تعدادی خودرو به صورت کارتکسی از سوی برخی نمایندگی های ایران خودرو به افرادی بود که در ۱۸ ماه اخیر در سامانه این شرکت ثبت نام نکرده بودند.

امروز در دومین روز از اردیبهشت ماه نسبت به ۳۰ فروردین ماه کاهش ۲ تا سه درصدی قیمت محصولات ایران‌خودرو را شاهدیم و انتظار می‌رود با بازگشایی مراکز شماره گذاری و همچنین تداوم احتمالی عرضه از سوی خودروسازان‌، با توجه به پایین بودن تقاضا برای خرید قیمت ها منطقی تر شود.

جزئیات کاهش قیمت خودرو

امروز در گروه سایپا هر دستگاه پراید ۱۱۱ به ۶۷ میلیون تومان، پراید ۱۳۱ به ۶۴.۵ میلیون تومان، پراید ۱۵۱ (وانت پراید) ۷۰ میلیون تومان، تیبا ۲ به ۸۵ میلیون تومان، تیبا صندوق دار به ۷۵ میلیون تومان و ساینا ۸۲ میلیون تومان قیمت خورد.

در گروه ایران خودرو نیز هر دستگاه سمند ال ایکس ۱۰۷.۵ میلیون تومان، سمند ای اف ۷ دوگانه سوز ۱۳۵ میلیون تومان، پژو ۴۰۵ جی ال ایکس ۱۰۵.۵ میلیون تومان، پژو ۴۰۵ دوگانه سوز ۱۱۸میلیون تومان، پژو پارس ۱۳۴ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ به ۱۱۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۵ به ۱۳۷ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ وی ۸ به ۱۴۳ میلیون تومان و رانا ۱۰۵ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ که در آخرین روزهای سال گذشته حدود ۱۰۲ میلیون تومان قیمت داشت، از سوی این نمایندگی ها بین ۱۱۶ تا ۱۲۰ میلیون تومان بر روی کاغذ فروخته شد و همین موضوع سبب رشد قیمت‌ها در بازار شد.

 

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.