حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 10 فروردین , 1403 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
دیدبازار پیشتاز فروشگاه های اینترنتی در تدارک فصل گرما
18 مارس 2018 - 16:34
شناسه : 2859
بازدید 237
8

با پایان فصل سرما رنگ بازار گرم و تابستانی شده است و پیش از اینکه گرمای نامطلوب هموطنان را آزرده خاطر سازد. بازار با کولرهای آبی به استقبال فصل پیش رویمان رفته است. در همین راستا فروشگاه اینترنتی دیدبازار نیز به عنوان فروشگاه پیشگام در حوزه لوازم خانگی کشور و با اتکاء به حضور در […]

ارسال توسط :
پ
پ

با پایان فصل سرما رنگ بازار گرم و تابستانی شده است و پیش از اینکه گرمای نامطلوب هموطنان را آزرده خاطر سازد. بازار با کولرهای آبی به استقبال فصل پیش رویمان رفته است. در همین راستا فروشگاه اینترنتی دیدبازار نیز به عنوان فروشگاه پیشگام در حوزه لوازم خانگی کشور و با اتکاء به حضور در فضای سنتی کسب و کار و بازار فیزیکی نیز پیشاپیش سایر فروشگاه های اینترنتی اقدام به آپدیت قیمت و بروز رسانی قیمت کولرهای آبی در سایت پرداخته است.

در همین راستا قیمت کولرهای آبی الکترواستیل، آبسال،انرژی،میشا  تا پایان تاریخ 27 اسفندماه 1396 بروز شده است و بروز رسانی قیمت کولرهای سایر برندهای باقیمانده من جمله سپهر الکتریک،جبال،اجنرال و غیره در هفته کاری اول عید (5 فروردین تا 9 فروردین 1397) به اتمام خواهد رسید.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.