حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 31 فروردین , 1403 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
کاهش تولید تلویزیون / افزایش تولید یخچال فریزر
28 سپتامبر 2019 - 16:54
شناسه : 7818
بازدید 235
7

این روزها بازار لوازم خانگی نوسانات عجیبی را تجربه می کند،برخی از آنها به اوج رفته و برخی دیگر نیز به شدت نزول می کنند که تولید این لوازم هم از این قضیه مستثنا نیست. جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) حاکی از افزایش ۱۳.۶ درصدی تولید یخچال و […]

ارسال توسط :
پ
پ

این روزها بازار لوازم خانگی نوسانات عجیبی را تجربه می کند،برخی از آنها به اوج رفته و برخی دیگر نیز به شدت نزول می کنند که تولید این لوازم هم از این قضیه مستثنا نیست.

جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) حاکی از افزایش ۱۳.۶ درصدی تولید یخچال و فریزر و کاهش ۱۷.۶ درصدی تولید انواع تلویزیون در پنج ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته است.

آمار تولید کالاهای منتخب صنعتی نشان می‌دهد که در پنج ماهه نخست امسال ۲۴۷ هزار و ۸۰۰ دستگاه تلویزیون تولید شده که نسبت به تولید ۳۰۰ هزار و ۹۰۰ دستگاه در مدت مشابه سال ۱۳۹۷ حدود ۱۷.۶ درصد کاهش داشته است.

همچنین طبق آمارها، تولید ماشین‌ لباس‌شویی هم در این مدت ۱.۱ درصد کاهش داشته، به‌طوری‌که تا پایان مرداد ماه سال جاری ۲۱۵ هزار و ۴۰۰ دستگاه ماشین‌لباس‌شویی تولید شده است. تولید این کالا در مدت مشابه سال قبل ۲۱۷ هزار و ۷۰۰ دستگاه بوده است.

در این میان تولید یخچال و فریزر در پنج ماهه نخست امسال ۱۳.۶ درصد افزایش داشته، به‌طوری‌که تولید این کالا تا پایان مرداد ماه سال گذشته ۴۵۳ هزار ۶۰۰ دستگاه بود، اما در مدت مشابه سال جاری به ۵۱۵ هزار و ۳۰۰ دستگاه رسیده است.

همچنین طبق این آمار تا پایان مرداد ماه سال جاری ۵۱۶ هزار و ۶۰۰ دستگاه کولر آبی تولید شده که نسبت به سال گذشته ۵.۵ درصد افزایش داشته است.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.