حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, 29 اسفند , 1402 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
معرفی برند زیرووات ( ZEROWATT )
13 ژانویه 2021 - 16:50
شناسه : 12604
بازدید 302
10
معرفی برند زیرووات ( ZEROWATT )

یکی از شعار های شرکت پاکشوما ” زیرووات ایده های بسیار و عاری از هر مشکل ” است. برند زیرووات یکی از برند های شرکت پاکشوما است. در این مقاله سعی داریم این برند را معرفی کنیم برای اطلاعات بیشتر به سایت didbazar مراجعه کنید یا با شماره‌ی  02138951 تماس بگیرید. خواستگاه زیرووات شرکت “زیرووات” […]

ارسال توسط :
پ
پ

یکی از شعار های شرکت پاکشوما ” زیرووات ایده های بسیار و عاری از هر مشکل ” است. برند زیرووات یکی از برند های شرکت پاکشوما است. در این مقاله سعی داریم این برند را معرفی کنیم برای اطلاعات بیشتر به سایت didbazar مراجعه کنید یا با شماره‌ی  02138951 تماس بگیرید.

خواستگاه زیرووات

شرکت “زیرووات” در سال ۱۹۴۹ میلادی در شهر میلان ایتالیا تاسیس گردید؛ آغاز اولین تولید و توزیع ماشینهای لباسشویی در این شرکت به سال ۱۹۵۷ میلادی برمی گردد. این برند قدیمی و باسابقه در سال 1949 در ایتالیا خلق شد و در سال 1985 به هوور (HOOVER) پیوست. زیرووات در سال 1957 اولین ماشین لباسشویی اتوماتیک (مدل 750) و در سال 1960 اولین یخچال خود را به بازار عرضه نمود.

برند ایتالیایی زیرووات با بیش از 70 سال سابقه با تکیه بر فلسفه تولید محصولات متبنی بر دانش فنی روز دنیا و به دور از مشکل، به دنبال راهکارهای ایده آل برای نسل امروز و آینده بوده است. با توجه به اینکه یک برند ایتالیایی می باشد، ایجاد جذابیت در طراحی برای محصولات ریشه در فرهنگ آنها دارد که همواره منجر به ایجاد شرایط لازم برای برآوردن انتظارات مصرف کنندگان شده است.

ایده زیرووات

زیرووات یک برند آینده نگر است که توجه ویژه به مصرف کم انرژی و حفاظت از منابع آب دارد. این شرکت با معرفی سری اکسی AXI در سال 2019 فصل جدیدی را در نوآوری و خلاقیت صنعت لوازم خانگی دنیا رقم زد.

 

محصولات زیرووات

 

توسعه زیرووات

زیرووات در دهه 60 میلادی توانست سهم بازار بالایی را در دنیا به خود تخصیص دهد و در دهه 80 میلادی صادرات خود را به تمام کشورهای اروپایی، آسیایی و خاورمیانه با همکاری گروه کندی هوور Candy Hoover Group توسعه داد.

CANDY و ZEROWATT که از برندهای معتبر ایتالیایی هستند، در قالب سرمایه‌گذاری مشترک با پاکشوما تولید دو محصول لباسشویی و ظرفشویی را در دستور کار خود قرار داده‌اند. محصولاتی که با برند ایتالیا و درج ساخت داخل از‌ سال ٩۶ روانه بازار شد.

لوازم خانگی زیرووات ساخت کدام کشور است؟

محصولات زیرووات اعم از انواع ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی ، جاروبرقی و همینطور یخچال ، اگر چه برندی ایتالیایی بوده و به نام این شرکت است، اما در داخل کشور تولید کشور ایران حساب میشوند ( در اصل مونتاژ قطعات در شرکت پاکشوما انجام میشود ) ، طراحی توسط کشور ایتالیا بوده و قطعات آن ترک بوده و از کشور ترکیه می آیند.

کیفیت محصولات

محصولات تولیدی پاکشوما در مجموع از کیفیت مناسبی برخوردار هستند، و این محصولات نیز امتحان خود را پس داده و کیفیت محصولات آن مخصوصاً در ماشین لباسشویی ها و ماشین ظرفشویی های آن خوب ارزیابی شده و میتوانید با خیال راحت خرید خود را انجام دهید. همچنین در نظر داشته باشید که محصولات برند زیرووات دارای گارانتی پاک سرویس شرکت پاکشوما هستند.

برای خرید و اطلاعات بیشتر به سایت didbazar مراجعه کنید.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.