حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, 30 فروردین , 1403 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
لوازم خانگی هوشمند بوش (bosch)
14 سپتامبر 2019 - 11:54
شناسه : 7219
بازدید 361
12

تکنولوژی HOME CONNECT  یکی از بهترین و جدیدترین تکنولوژی هایی می باشد که در لوازم خانگی بوش به کار گرفته شده است و با استفاده از این هوش مصنوعی  زیباترین حس زندگی مدرن را درون شما به ارمغان می آورد. یخچال فریزرهوشمند بوش در این دسته محصولات جدید و پرکاربرد در این دنیای مدرن شما […]

ارسال توسط :
پ
پ

تکنولوژی HOME CONNECT  یکی از بهترین و جدیدترین تکنولوژی هایی می باشد که در لوازم خانگی بوش به کار گرفته شده است و با استفاده از این هوش مصنوعی  زیباترین حس زندگی مدرن را درون شما به ارمغان می آورد.

یخچال فریزرهوشمند بوش

در این دسته محصولات جدید و پرکاربرد در این دنیای مدرن شما می توانید به راحتی و با تنظیم یخچال هوشمند خود م قرار دادن آن روی ویژگی Super Cool  دمای یخجال به مدت 15 دقیقه به دمای  32 درجه زیر صفرمی رسد و با این قابلیت می توانید بدون هیچ دغدغه زمانی که در سفر هستید  نگران فاسد شدن موادغذایی خود نباشید و با فعا گردن این ویژگی از خراب شدن موادغذایی جلوگیری کنید.

وقتی غذایی یا حتی بستنی در یخچال قرار می دهید می توانید با فعال کردن ویژگی Super Freeze  در سریع ترین زمان ممکن مواد غذایی مورد نظر خود را با نهایت سرد بودن تحویل بگیرید. که این ویژگی را می توان حتی از راه دور و با تکنولوژی Home Connect در یخچال بوش به راحتی فعال کرد.

تکنولوژی Home Connect در یخچال بوش این امکان را برای شما فراهم می آورد که اگر سه روز درب یخچال باز نشود  به صورت اتوماتیک حالت تعطیلات یا Holiday را فعال می کند که این ویژگی باعث می شود مصرف انرژی بسیار پایین بیاید و با اتوماتیک شدن کارکرد یخچال مواد غذایی هم فاسد نخواهند شد.

با استفاده از نرم افزار Home Connect که بر روی گوشی هوشمند شما نصب می شود می توانید این حالت را به راحتی فعال و یا غیرفعال کنید و این ویژگی بر روی تمامی یخچال های بوش که از این ویژگی پشتیبانی می کنند وجود دارد.

 

 

ماشین لباسشویی هوشمند بوش

فقط کافی است لباس هایی که می خواهید بشورید را در ماشیتن لباسشویی بوش قرار دهید و هر زمانی که مایل بودید با استفاده از نرم افزار Home Connect  بر روی گوشی یا تبلت خود اقدام به شستن لباس ها کنید.

همچنین تکنولوژی Home Connect شما را از روند شستن لباس ها و مدت زمان باقی مانده اتمام شستن لباس ها را به شما اطلاع می دهد.

 

ماکروویو هوشمند بوش

فقط کافی است مایکروفر بوش خود را به نرم افزار  Home Connect متصل کنید تا به صورت مجازی از میزان و مدت زمان پخت کیک ها یا پیتزاهای خوشمزه خود با خبر شوید. این درحالی است که تکنولوژی  Home Connect به صورت تصویری شما را در جریان پخت مواد غذایی در مایکروفر مطلع می نماید.

 

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.