حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, 29 اسفند , 1402 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
لوازم خانگی سام در حال عرضه به بازار
13 می 2020 - 10:00
شناسه : 11888
بازدید 266
11

در حال حاضر با وجود تحریم ها و عدم حضور برندهای مطرح دنیا در ایران ، برندهایی هم چون گروه تولیدی لوازم خانگی سام در حال توسعه دامنه محصولات خود هستند و سعی دارند تا با بکارگیری فناوری ها و تکنولوژی های روز دنیا بهترین محصولات را جهت رفاه حال مصرف کنندگان ایرانی طراحی و […]

ارسال توسط :
پ
پ

در حال حاضر با وجود تحریم ها و عدم حضور برندهای مطرح دنیا در ایران ، برندهایی هم چون گروه تولیدی لوازم خانگی سام در حال توسعه دامنه محصولات خود هستند و سعی دارند تا با بکارگیری فناوری ها و تکنولوژی های روز دنیا بهترین محصولات را جهت رفاه حال مصرف کنندگان ایرانی طراحی و تولید کنند.

در پی همین موضوع ،رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی، گفت: در سال جاری میزان تولید لوازم خانگی رو به افزایش خواهد بود و محصولات گروه سام نیز در هفته های آینده به بازار عرضه می شوند، از این رو ادامه تخصیص ارز نیمایی برای حفظ قدرت خرید مردم اهمیت بالایی دارد.

با وجود اهمیت ثبات قیمت کالاها، در ماه پایانی سال 98 زمزمه حذف تخصیص ارز نیمایی برای واردات قطعات لوازم خانگی به گوش رسید.

 از آنجایی که در حال حاضر حدود 1500 تومان اختلاف قیمت ارز نیمایی و ارز آزاد است و از طرف دیگر برای سال جدید تورم حدود 40 درصد پیش بینی شده، عملا تورم قیمت لوازم خانگی به معنای ناامید کردن زوج های جوان برای آغاز زندگی مشترک خواهد بود.

وضعیت تولید لوازم خانگی سام در کشور

از آنجایی که واردات لوازم خانگی ممنوع شده، بسیاری از برندها تولیدات خود را افزایش داده اند و محصولات گروه سام هفته های آینده عرضه می کند.

 از این رو محصولاتی مانند ظرف‌شویی و جاروبرقی که سال گذشته کمبود داشتیم به اندازه کافی در بازار یافت خواهد شد، بنابراین تقاضای بازار لوازم خانگی کاملا پاسخ داده می شود، مگر اینکه خریدار دنبال برند خاصی باشد.

به گفته میری در خصوص افزایش قیمت لوازم خانگی : “در جلسه ای که با سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان داشته ایم پیشنهاد ما این بود که قیمت لوازم خانگی 10 درصد نسبت به پارسال افزایش یابد و هر شرکتی که این قیمت برایش صرفه اقتصادی ندارد می‌تواند مدارک مستندی از هزینه تمام شده کالاها را برای هیات مربوطه در سازمان حمایت ارسال کند تا پس از بررسی میزان افزایش قیمت مجاز آن برند تعیین شود.”

 

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.