حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, 29 اسفند , 1402 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
لوازم خانگی سامسونگ و افزایش تقاضای آن
11 می 2020 - 18:00
شناسه : 11864
بازدید 223
9

همانطور که می دانید در این روزهای قرنطینه و خانه نشینی استفاده از اینترنت و فضای مجازی بشدت افزایش یافته که در بخش لوازم خانگی و فروشگاه های اینترنتی مربوطه مراجعات روند صعودی خود را تجربه کرده که در این میان تقاضا برای لوازم خانگی سامسونگ در رده اول برندهای متنوع است. افزایش تقاضای لوازم […]

ارسال توسط :
پ
پ

همانطور که می دانید در این روزهای قرنطینه و خانه نشینی استفاده از اینترنت و فضای مجازی بشدت افزایش یافته که در بخش لوازم خانگی و فروشگاه های اینترنتی مربوطه مراجعات روند صعودی خود را تجربه کرده که در این میان تقاضا برای لوازم خانگی سامسونگ در رده اول برندهای متنوع است.

افزایش تقاضای لوازم خانگی باعث شده تا این شرکت تولید کننده لوازم خانگی کره ای تا تاریخ 17 مه پیش فروش محصولات خانگی خود را تمدید کند.

شرکت سامسونگ در روز شنبه 9 مه اعلام کرد که پیش فروش تلویزیون و لوازم خانگی خود را تا 17 مه تمدید کرده؛ زیرا با افزایش تقاضای محصولات خانگی این برند روبرو بوده است.

در تمام سفارشات دریافت شده از زمانی که سامسونگ اعلام پیش فروش کرده؛ 37 درصد از سفارشات برای یخچال فریزر آمده است.

همچنین با توجه به علاقه ی خانواده ها به تماشای فیلم و سریال در روزهای قرنطینه، 21 درصد از سفارشات مربوط به تلویزیون ها بوده است.

افزایش تقاضای لوازم خانگی سامسونگ

طبق گفته های این برند تولیدکننده ، سفارشات به صورت آنلاین ثبت و دریافت می شوند و با توجه به نزدیک ترین فروشگاه لوازم خانگی به آدرس محل سکونت مشتریان، سفارشات آن ها ارسال می گردد.

بیش از یک ماه از 25 مارس است که فروشگاه و مغازه های لوازم خانگی برندهای مختلف از جمله سامسونگ و ال جی به دلیل شیوع ویروس کرونا بسته بوده و از فروش لوازم خانگی به صورت حضوری معذور هستند.

همانطور که در مطالب فوق ذکر شد، فروشگاه های لوازم خانگی جهت پیش فروش و ثبت سفارشات مشتریان، کاربران و مصرف کنندگان خود وب سایت های مجزایی را راه اندازی کردند.

راجو پولان، معاون ارشد شرکت سامسونگ در هند گفت: این شرکت می خواهد از طریق وب سایت پیش فروش لوازم خانگی و ثبت سفارشات اطمینان حاصل کند که سفارشات مشتریان با بالاترین سرعت تحویل داده می شوند.

 

 

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.