حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, 5 اردیبهشت , 1403 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
خاموش ماندن تلویزیون قاچاق
05 اکتبر 2019 - 10:20
شناسه : 8097
بازدید 213
7

در روزهای پر خبر قاچاق کالا،مسئولین به شدت در حال پیگیری این آسیب بزرگ اقتصادی و اجتماعی هستند. مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: در روزهای اخیر تلویزیون، لباس و بلوریجات قاچاق در شهرستان ابهر کشف و ضبط شد. مرتضی ممیزی، اظهار کرد: در روزهای اخیر سه محموله کالای قاچاق در ابهر کشف و ضبط […]

ارسال توسط :
پ
پ

در روزهای پر خبر قاچاق کالا،مسئولین به شدت در حال پیگیری این آسیب بزرگ اقتصادی و اجتماعی هستند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: در روزهای اخیر تلویزیون، لباس و بلوریجات قاچاق در شهرستان ابهر کشف و ضبط شد.

مرتضی ممیزی، اظهار کرد: در روزهای اخیر سه محموله کالای قاچاق در ابهر کشف و ضبط شده که یکی از این محموله‌ها مربوط به ۱۵ دستگاه تلوزیون LCD بود که از یک دستگاه سمند کشف شد.

این مسئول ادامه داد: پرونده این تلویزیون‌های قاچاق مختومه شده و بر اساس حکم صادره عامل قاچاق علاوه ‌بر پرداخت ۳۷۰ میلیون ریال وجه نقد به حساب دولت، به ضبط کالا و خودرو به نفع دولت محکوم شده است.

وی از کشف لباس قاچاق خبر داد و افزود: از یک دستگاه خودروی سمند ۲۱۹۵ ثوب انواع لباس به ارزش یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال کشف شده که قاچاق بودن کالا محرز بوده و راننده خودرو پس از اینکه متوجه شد نمی‌تواند کالا را انتقال دهد خودروی حامل لباس قاچاق را رها کرده است.

ممیزی با اشاره به کشف و ضبط بلوریجات در ابهر، تصریح کرد: ۱۱ هزار و ۹۲۶ عدد انواع بلوریجات به ارزش یک میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال از یک دستگاه تریلر کشف و ضبط شد و پرونده این کالا در شعب قاچاق کالا و ارز در حال پیگیری بوده و قاچاق بودن این کالا محرز شده است.

وی با بیان اینکه برای مبارزه با قاچاق کالا، اقدامات هوشمندانه و همه‌جانبه همه دستگاه‌های اجرایی نیاز است، یادآور شد: قاچاق کالا، پدیده‌ای وسیع و گسترده است که برای مبارزه با این پدیده، باید از ظرفیت دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی به‌ویژه رسانه‌ها استفاده کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان، خاطرنشان کرد: باید اقدامات فرهنگی دستگاه‌های اجرایی در راستای مبارزه با پدیده قاچاق کالا و ارز افزایش یابد و باید به این نکته اشاره کرد که مردم در پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا در جامعه، نقش مهمی بر عهده دارند، مردم باید در راستای مبارزه با قاچاق کالا، مشارکت لازم را داشته باشند؛ به گونه‌ای که باید این موضوع به یک مطالبه عمومی و همگانی در جامعه تبدیل شود.

 

 

 

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.