حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, 9 فروردین , 1403 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
تغییرات جدید اپل
17 آوریل 2021 - 14:00
شناسه : 13056
بازدید 180
7
9 دستاورد جدید اپل

امسال برای همه بشریت بسیار دشوار بوده است. به دلیل همه گیری، اکثر رویدادها و رویدادهای جمعی در سراسر جهان لغو شد. ویروس کرونا باعث تعطیلی بسیاری از شرکت ها و فروپاشی کل صنایع شده است.   9 دستاورد جدید اپل 1. چهار مدل آیفون در پاییز و پنج آیفون در سال نشان داده می […]

ارسال توسط :
پ
پ

امسال برای همه بشریت بسیار دشوار بوده است. به دلیل همه گیری، اکثر رویدادها و رویدادهای جمعی در سراسر جهان لغو شد. ویروس کرونا باعث تعطیلی بسیاری از شرکت ها و فروپاشی کل صنایع شده است.

 

9 دستاورد جدید اپل

1. چهار مدل آیفون در پاییز و پنج آیفون در سال نشان داده می شود

برای اولین بار در تاریخ این شرکت، 4 مدل از آیفون 12 همزمان با ارائه پاییز نمایش داده شد. تقریباً به iPhone 12 و iPhone 12 Pro یکسان ، یک “minicom” کوچکتر و بزرگترین iPhone Pro Max در تاریخ اضافه شد. این تار شدن سری جدید تلفن های هوشمند توانست رضایت حداکثر خریداران را جلب کند. همه قادر به انتخاب یک ابزار برای قیمت یا اندازه بودند. فراموش نکنید که آیفون SE نسل دوم بهار امسال ارائه شد.

 

2. iPhone mini اولین بار ظاهر شد

اپل درخواست های بخشی از مخاطبان را شنیده است ، که پس از انتقال به یک مورب بزرگتر در آیفون 6 فروکش نکرده است. به این ترتیب است که قدرتمندترین گوشی هوشمند 5.4 اینچی در بازار ظاهر شد که دارای یک سری شاخص ترین ویژگی ها است و از آیفون 12 (نسبت به خودمختاری) کمتر نیست. آیفون 12 مینی اولین گوشی هوشمند جمع و جور اپل بود که شاخص “mini” را دریافت کرد. پیش از این ، این فقط در خط Mac ، iPod و iPad اتفاق می افتاد.

مینی اپل

 

3. گرانترین آیفون اکنون در پر کردن متفاوت است

در سال های گذشته ، آیفون “مکس” فقط از نمایشگر بزرگتر و عمر باتری بهتر از مدل معمولی برخوردار بود. پاییز امسال ، آیفون 12 پرو مکس پیشرفته برای اولین بار به یک نمایشگر 6.7 اینچی مجهز شد.

تفاوت اصلی موارد جدید در ماژول دوربین بهبود یافته است. سنسور دوربین زاویه دید بزرگتر شده و لنز تله با لنز 65 میلی متر جایگزین شده است. علاوه بر این ، این تلفن هوشمند به مکانیزمی مجهز شده است که Sensor Shift… قادر است سنسور دوربین را حدود 5 هزار بار در ثانیه حرکت دهد و ثبات شگفت انگیزی را ایجاد می کند.

 

4. ابزارک ها و شماره گیر جمع و جور در iOS ظاهر شدند

چنین تراشه هایی تقریباً از ابتدای تأسیس منتظر سیستم عامل موبایل اپل بوده اند. در سال جاری واقعاً نوآوری های زیادی وجود داشت ، اما این دو تراشه از کل جرم برجسته هستند. شماره گیر جمع و جور چندین سال است که هم در سیستم عامل Android رقیب وجود دارد و هم در iOS با فرار از زندان و ویجت ها موضوع بحث و تبادل نظر بین طرفداران ابزارها و شرکت های مختلف هستند.

 

5. خط Mac به پردازنده های ARM خود M1 منتقل شد

مهمترین رویداد ، البته ، آیفون های جدید نیست ، بلکه انتقال Mac به پردازنده های M1 خودشان است. برای دومین بار در تاریخ ، کوپرتینویی ها معماری پردازنده ها را در رایانه های تولید شده تغییر داده اند. دقیقاً 15 سال پیش در سال 2005 ، استیو جابز از انتقال گسترده همه خطوط Mac از پردازنده های قدیمی PowerPC به معماری x86 پیشرفته تر اینتل خبر داد. این شرکت فهمید که دیر یا زود یافتن راه حل جایگزین برای متوقف کردن به اینتل و IBM ضروری است. تمام سالهای بعدی در کوپرتینو پردازنده خود را در زمینه معماری ARM توسعه دادند.

اولین نتایج فراتر از انتظارات بود. ما یک MacBook Air بسیار قدرتمند و یک MacBook Pro 13 me بسیار مستقل داریم. نسخه های اصلی Mac mini ثابت نیز به پردازنده جدید مجهز شده اند.

 

6. HomePod mini و AirPods Max در صف اپل ظاهر شدند

در حال حاضر امسال ، ما دو خط مدل صوتی شرکت را گسترش داده ایم. ابتدا ، کوپرتینیان ها نسخه کوچکتر از بلندگوی HomePod را نشان دادند و اخیراً آنها بی سر و صدا AirPods Max را اعلام کردند. متأسفانه اسپیکرهای هوشمند به طور رسمی در بازار ما به فروش نمی رسند و نبود دستیار سیری روسی زبان در هر دو نسخه HomePod مانعی برای خرید در بازار خاکستری است. حیف است ، زیرا از نظر کیفیت صدا و تراشه های کوچک ، اسپیکرهای اپل دیگر ابزارهای هوشمند سازندگان مختلف را دور می زنند.

 

7. اپل Touch ID را اضافه می کند

یکی دیگر از فناوری های جالب موجود در زرادخانه اپل است که به طور ناامیدکننده فراموش شده است(اسکنر اثر انگشت در دکمه پاور iPad Air 2020.5 ).مدتهاست که یک ویژگی مشابه در دنیای گوشی های هوشمند اندرویدی وجود دارد و اپل ترجیح داد با Touch ID در دکمه زیر نمایشگر یا Face ID آینده دار کنار بیاید.

وقت آن است که مصالحه ای انجام دهیم ، در آن لازم بود خط Air را به یک طراحی جدید منتقل کنید ، اما در عین حال هزینه دستگاه را زیاد نکنید و چند تراشه برای iPad Pro قدرتمندتر بگذارید. چند سال پیش منتظر اسکنر اثر انگشت در دکمه آیفون بودیم و ویژگی مشابهی را در iPad دریافت کردیم. با توجه به توانایی استفاده از رایانه لوحی در هر جهت صفحه ، دکمه کناری برای باز کردن قفل آن بهترین راه حل نیست.

 

8. مجموعه iPad انتقال به طراحی بدون فریم را آغاز کرد

پس از عرضه آیفون ، تبلت های اپل به یک شکل واحد تولید می شوند. بنابراین خرید آیپد 8 و آیپد مینی 5 منسوخ شده را در پایان امسال توصیه نمی کنیم. با احتمال بالایی از احتمال بالا ، سال آینده این دستگاه ها به دنبال خطوط Pro و Air طراحی جدید بدون قاب دریافت می کنند. خوشایند است که Wi-Fi 6 ، پورت USB-C و طراحی حاشیه ای نازک و بدون دکمه در قسمت جلوی دوربین حرفه ای نیستند. قطعاً همه اینها را طی یکی دو سال آینده حتی در بودجه ترین تبلت های شرکت خواهیم دید.

 

9. اپل سرویس تناسب اندام اشتراک را راه اندازی می کند

تازگی دیگر از نظر خدمات ، راه اندازی برنامه ورزشی Fitness + است. از 14 دسامبر ، ورزشکاران می توانند دروس و توصیه های آنلاین را با قیمت 9.99 دلار در ماه دریافت کنند. متأسفانه ، این سرویس هنوز در منطقه ما در دسترس نیست. این احتمال وجود دارد که Fitness + در بیشتر مناطق غیر انگلیسی زبان رونق نگیرد.

سرویس فیتنس اپل

 

منبع: tekdeeps

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.