حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, 9 فروردین , 1403 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
آموزش تبدیل گوشی به میکروفون کامپیوتر
24 فوریه 2021 - 12:51
شناسه : 12722
بازدید 221
8
اموزش اپلیکیشن wo-mic

امروزه با توجه گسترش و پیشرفت بی حد و مرز تکنولوژی، تکنولوژی این مهم را برای شما امکان پذیر کرده تا بتوانید بدونِ خرید میکروفون، گوشی خود را به میکروفون تبدیل کرده و از آن استفاده کنید. اینجا به شما آموزش میدهیم چگونه تلفن همراه خود را به میکروفون کامپیوتر خود تبدیل کنید: یکی از […]

ارسال توسط :
پ
پ

امروزه با توجه گسترش و پیشرفت بی حد و مرز تکنولوژی، تکنولوژی این مهم را برای شما امکان پذیر کرده تا بتوانید بدونِ خرید میکروفون، گوشی خود را به میکروفون تبدیل کرده و از آن استفاده کنید. اینجا به شما آموزش میدهیم چگونه تلفن همراه خود را به میکروفون کامپیوتر خود تبدیل کنید:

یکی از راه های پیشنهادی ما به شما، استفاده از نرم افزار WO-MIC است.
با استفاده از این برنامه می‌توانید با استفاده از USB، WIFI و یا بلوتوث گوشی خود را به میکروفون کامپیوتر تبدیل کنید. استفاده از این برنامه کاملا رایگان است و تاخیر بسیار ناچیزی دارد. با اتصال گوشی خود به کامپیوتر با استفاده از Wo Mic می‌توانید یک میکروفون عادی داشته باشید و از آن در اپلیکیشن‌ها و بازی‌های مختلف کامپیوتر خود استفاده کنید.برای دانلود نرم افزار یاد شده کافیست به وبسایت WO Mic بروید و کلاینت و درایور کامپیوتر آن را دانلود کنید. به ترتیب هر دو را نصب کرده و سپس نرم افزار نسخه اندروید یا iOS آن را برای گوشی خود دانلود کنید. در ادامه به انواع روش‌های استفاده از این نرم افزار می‌پردازیم.

برنامه را در گوشی خود باز کنید. روی SETTINGS ضربه بزنید.

سپس بر روی Transport ضربه بزنید.با سه گزینه رو به رو میشوید.

بلوتوث، USB و WIFI. برنامه را در کامپیوتر خود باز کنید

به منوی CONNECTIONS بروید و سپس بر روی CONNECTکلیک کنید.

کادری با عنوان Select trasport باز می شود، که در ان هم هر 3 روش را مشاهده خواهید کرد.


WIFI 

در منوی Transport در گوشی خود، گزینه wifi انتخاب کنید. از این منو خارج و حالا روی START ضربه بزنید.در صفحه اصلی ، یک آدرس IP مشاهدهخواهید کرد. این آدرس IP را در جایی بنویسید. بعدا بهش احتیاج خواهید داشت.

نرم افزار را در کمپیوتر خود باز کنید. به منوی CONNECTIONS بروید و سپس بر روی CONNECTکلیک کنید. کادری با عنوان Select trasport باز می شود، Wi-Fi را انتخاب کنید. در کادر مربوطه ارائه شده ، آدرس IP را که قبلاً نوشته شده بود وارد کنید و در پایان OK را کلیک کنید.حالا به منوی Options بروید و سپس رو گزینه Play in speaker کلیک نمایید.

 

 

بلوتوث

پیش از هرچیز بلوتوث کامپیوتر خود را روشن کنید. برای این کار کلید‌های ترکیبی Windows + I را فشار دهید تا وارد تنظیمات شوید. حالا به مسیر Devices > Bluetooth & other devices بروید. گزینه بلوتوث را فعال کنید. حالا کامپیوتر شما از طریق بلوتوث برای دیگر دستگاه‌ها در دسترس قرار خواهد کرد.

حالا بلوتوث را روی گوشی هوشمند خود فعال کنید.

گوشی را از طریق بلوتوث به کامپیوتر خود متصل کنید. انجام این کار نباید دشوار باشد. یک اعلان در کامپیوتر نمایش داده می‌شود تا اتصال از طریق بلوتوث را تایید کنید؛ پیام نمایش داده شده را تایید یا Confirm‌ کرده و به مرحله بعد بروید.

در برنامه WO Mic ویندوز گزینه Bluetooth را به عنوان نوع اتصال با کامپیوتر انتخاب کرده و در نهایت گوشی خود را از بین دستگاه‌ها (بخش Target Bluetooth Device) انتخاب کنید و گزینه OK را بزنید.

در گوشی، اپلیکیشن WO Mic را اجرا کنید و وارد تنظیمات برنامه شوید به ترتیب مانند قبل Transport و اینبار Bluetooth را انتخاب کنید. به صفحه قبل برگردید و آیکون Play را فشار دهید تا انتقال صدای شما به کامپیوتر انجام شود.

 

USB

این روش تنها در گوشی‌های اندرویدی قابل استفاده است. ابتدا تلفن هوشمند خود را با استفاده از یک کابل USB به کامپیوتر وصل کنید.

حالا از بخش تنظیمات گوشی خود USB debugging را از بخش Developer Options گوشی روشن کنید. تلفن هوشمند شما حالا برای ویندوز به عنوان یک دستگاه شناخته خواهد شد. در کامپیوتر نحوه اتصال را USB انتخاب کرده و در نهایت OK را بزنید.

در گوشی، اپلیکیشن WO Mic را اجرا کنید، وارد تنظیمات شوید و گزینه Transport و در نهایت USB را بزنید. به صفحه قبل برگردید و آیکون Play را فشار دهید تا انتقال صدا به کامپیوتر فراهم شود.

روش های دیگری نیز برای این کار وجود دارد. برای مثال با نصب نرم افزار هایی مانند Megaphone Free برای iOS و Microphone برای اندروید و همچنین Real Microphone برای گوشی‌های ویندوز.

 

بخوانید : تبدیل گوشی به کنترل تلویزیون 

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.