حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, 5 اردیبهشت , 1403 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
مرگ تلخ نوازنده ایرانی
09 آگوست 2020 - 19:42
شناسه : 12336
بازدید 255
5

حجت حسنی نوازنده معروف بر اثر سرطان جان خود را از دست داد. مرگ تلخ نوازنده ایرانی حجت حسنی ( نوازنده پیشکسوت سنتور و مدیر موسیقی بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران) به دلیل ابتلا به سرطان دارفانی را وداع گفت. حجت حسنی (نوازنده پیشکسوت موسیقی ایرانی و مدیر موسیقی بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران) پس از مدت‌ها […]

ارسال توسط :
پ
پ

حجت حسنی نوازنده معروف بر اثر سرطان جان خود را از دست داد.

مرگ تلخ نوازنده ایرانی

حجت حسنی ( نوازنده پیشکسوت سنتور و مدیر موسیقی بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران) به دلیل ابتلا به سرطان دارفانی را وداع گفت.

حجت حسنی (نوازنده پیشکسوت موسیقی ایرانی و مدیر موسیقی بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران) پس از مدت‌ها تحمل بیماری چشم از جهان فروبست.

این هنرمند پیشکسوت موسیقی از مدت‌ها قبل در حال مبارزه با بیماری سرطان بود اما متاسفانه روز گذشته، شنبه ۱۸ مردادماه، مغلوب این بیماری شد و دارفانی را وداع گفت،

زنده‌یاد حجت حسنی از شاگردان ممتاز مجید کیانی استاد موسیقی ایرانی بوده . تحصیلات خود را در رشته موسیقی دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران به پایان رسانده بود.

مرگ تلخ نوازنده معروف

نوازنده پیشکسوت سنتور

 

 

روحش شاد و یادش گرامی

 

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.