حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, 6 اردیبهشت , 1403 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
TCL مادیران حامی تیم ملی بسکتبال ایران
22 آگوست 2019 - 10:04
شناسه : 6723
بازدید 226
5

بعد از پایان مراسم رسمی بدرقه تیم ملی بسکتبال ایران ، مادیران با برند TCL اسپانسر تیم ملی بسکتبال شد. مراسم بدرقه تیم ملی بسکتبال ایران برای حضور در رقابت های جام جهانی ۲۰۱۹ چین در تالار بسکتبال آزادی با حضور رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال، مهران شاهین طبع سر مربی تیم ملی و برخی […]

ارسال توسط :
پ
پ

بعد از پایان مراسم رسمی بدرقه تیم ملی بسکتبال ایران ، مادیران با برند TCL اسپانسر تیم ملی بسکتبال شد.

مراسم بدرقه تیم ملی بسکتبال ایران برای حضور در رقابت های جام جهانی ۲۰۱۹ چین در تالار بسکتبال آزادی با حضور رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال، مهران شاهین طبع سر مربی تیم ملی و برخی از بازیکنان تیم، برگزار شد. همچنین مدیران حامی مالی و سفیر کشور چین نیز در این مراسم حضور داشتند.  در پایان این مراسم از پیراهن جدید تیم ملی و اسپانسر آن رونمایی شد . شرکت مادیران با برند تی سی ال اسپانسر تیم ملی بسکتبال ایران می باشد و روی پیراهن جدید ، نام مادیران و برند TCL درج شده است.

 

 

رامین طباطبایی در خصوص جذب اسپانسر گفت : امسال با توجه به جذب اسپانسر امیدوارم بتوانیم از توانایی آنها استفاده کنیم همچنین امیدوارم بسکتبال با اسپانسرهای پایا و قوی قدرت خود را نشان دهد . ظرفیت بسکتبال ایران خیلی بالاست که در آینده مشخص خواهد شد. بسکتبال می‌تواند ۳-۴ میلیون علاقمند رسمی داشته باشد که همین موضوع حمایت اسپانسرها را بیشتر می کند.

رقابت های جام جهانی بسکتبال ۲۰۱۹ با ۳۲ تیم از تاریخ ۹ شهریور ۱۳۹۸ آغاز خواهد شد و تیم ملی ایران در اولین بازی به مصاف تیم پورتوریکو خواهد رفت و پس از آن با تیم های اسپانیا و تونس در مرحله مقدماتی رو به رو خواهد شد .

 

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.