حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, 9 فروردین , 1403 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
SE2 اوایل 2020 روانه بازار می شود
06 اکتبر 2019 - 10:22
شناسه : 8312
بازدید 254
8

براساس آخرین گزارش مینگ‌چی‌ کو، آیفون SE 2 اوایل ۲۰۲۰ با طراحی مشابه آیفون ۸ و تراشه‌ی A13 و سه گیگابایت رم معرفی خواهد شد.  مینگ‌چی کو، تحلیلگر معروف اپل در گزارش اخیر خود اعلام کرد کوپرتینویی‌ها قصد دارند در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۰، نسل جدید گوشی هوشمند آیفونSEرا معرفی و به بازار عرضه کنند. […]

ارسال توسط :
پ
پ

براساس آخرین گزارش مینگ‌چی‌ کو، آیفون SE 2 اوایل ۲۰۲۰ با طراحی مشابه آیفون ۸ و تراشه‌ی A13 و سه گیگابایت رم معرفی خواهد شد. 

مینگ‌چی کو، تحلیلگر معروف اپل در گزارش اخیر خود اعلام کرد کوپرتینویی‌ها قصد دارند در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۰، نسل جدید گوشی هوشمند آیفونSEرا معرفی و به بازار عرضه کنند. وی در یادداشت اخیرش، ضمن اشاره به تاریخ احتمالی معرفی این آیفون اقتصادی، اضافه کرد طراحی دستگاه جدید احتمالا مشابه آیفون 8 خواهد بود و با تراشه‌ی A13 و ظرفیت حافظه‌ی رم سه گیگابایتی رونمایی خواهد شد. وی در یادداشت خود اعلام کرد:

پیش‌بینی می‌کنیم اپل گوشی اقتصادی آیفون SE 2 را در فصل اول ۲۰۲۰ معرفی کند. طراحی و فرم‌فکتور گوشی هوشمند جدید مشابه آیفون ۸ است؛ اما ازنظر مشخصات سخت‌افزاری، با بهره‌مندی از پردازنده‌ی A13 و ظرفیت حافظه‌ی رم سه گیگابایتی LPDDR4X ارتقا یافته است. احتمالا آیفون SE 2، سهم فروش گوشی‌های هوشمند آیفون را در بازار افزایش خواهد داد و درحدود ۳۰ تا ۴۰ میلیون دستگاه از آن به بازار عرضه خواهد شد. 

مینگ‌چی کو معتقد است آیفون SE 2 گزینه‌ی مناسبی برای ۱۰۰ میلیون کاربر باقی‌مانده‌ی آیفون6و آیفون6 پلاس خواهد بود که هنوز آیفون جدید نخریده‌اند؛ درنتیجه، اپل در سال ۲۰۲۰ فروش درخورتوجهی با این دستگاه برای خود رقم خواهد زد. از دیدگاه این تحلیلگر، کاربران مذکور احتمالا به استفاده از ویژگی‌های جدیدی همچون فیس‌آیدی و بهره‌مندی از دوربین‌های چندگانه تمایلی ندارند و درنتیجه، نسخه‌ی آیفون SE با بهره‌مندی از تاچ‌آیدی و دوربین تکی در پنل پشتی می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای آن‌ها باشد.

به‌غیر از مینگ‌چی کو، منابع خبری دیگری ازجمله اکونومیک دیلی‌نیوز و رسانه‌ی ژاپنی Nikkei Asian Review و بلومبرگ نیز ادعا کرده‌اند اپل قصد دارد سال آینده‌ی میلادی، گوشی هوشمند ارزان‌قیمت‌تری از آیفون ۸ به بازار عرضه کند. در گزارش‌های قبلی، به این موضوع اشاره شده بود که دستگاه جدید به نمایشگر ۴.۷ اینچی و تاچ‌آیدی در دکمه‌ی هوم مشابه آیفون ۸ مجهز خواهد بود. 

قیمت پایه‌ی آیفون ۸ برابر ۴۴۹ دلار و قیمت پایه‌ی آیفون SE قبل از توقف فروش برابر با ۳۴۹ دلار بود. این در حالی است که قیمت پایه‌ی اولیه‌ی آیفون ۸ و آیفون SE هنگام عرضه به بازار به‌ترتیب ۶۹۹ و ۳۹۹ بود. 

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.