حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, 9 فروردین , 1403 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
realme xt با امکانات خاص خود به بازار معرفی شد
15 سپتامبر 2019 - 16:18
شناسه : 7300
بازدید 197
7

Realme XT با دوربین 64 مگاپیکسلی و اسنپدراگون 712 معرفی شد گوشی جدید Realme XT که اخیرا معرفی شده است دوربین چهارگانه با لنز اصلی 64 مگاپیکسلی دارد. این دستگاه از پردازنده اسنپدراگون 712 استفاده می‌کند و به فناوری شارژ سریع 20 واتی مجهز است. شرکت Realme بالاخره بعد از طی یک کمپین بازاریابی طولانی […]

ارسال توسط :
پ
پ

Realme XT با دوربین 64 مگاپیکسلی و اسنپدراگون 712 معرفی شد

گوشی جدید Realme XT که اخیرا معرفی شده است دوربین چهارگانه با لنز اصلی 64 مگاپیکسلی دارد. این دستگاه از پردازنده اسنپدراگون 712 استفاده می‌کند و به فناوری شارژ سریع 20 واتی مجهز است.

شرکت Realme بالاخره بعد از طی یک کمپین بازاریابی طولانی از پرچمدار ۶۴ مگاپیکسلی خود رونمایی کرد. این دستگاه که Realme XT نام دارد از پردازنده ۱۰ نانومتری اسنپدراگون ۷۱۲ استفاده می‌کند. Realme XT در مدل‌هایی با ۴، ۶ یا ۸ گیگ رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی از نوع UFS 2.1 به بازار می‌آید. البته طبق معمول با کمک کارت حافظه می‌توانید این ظرفیت را افزایش دهید.

ریل‌می ایکس تی از یک باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند که به لطف فناوری شارژ سریع ۲۰ واتی VOOC ظرف مدت ۸۰ دقیقه می‌توانید آن را به طور کامل شارژ کنید. این شرکت به رسم طراحی سه‌بعدی قاب پشتی محصولاتش، در Realme XT هم از افکت Hyperbola Light Streak استفاده کرده است. همچنین این گوشی به گوریلا گلس ۵ مجهز شده است.

پرچمدار جدید ریل‌می نمایشگری ۶.۴ اینچی از نوع سوپر آمولد با رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل دارد. زیر این پنل حسگر اثر انگشت قرار گرفته که بر اساس ادعای شرکت می‌تواند ظرف مدت ۳۳۴ میلی ثانیه قفل دستگاه را باز کند.

از سیستم عامل ColorOS 6 استفاده می‌کند که مبتنی بر اندروید ۹ پای ساخته شده و به HyperBoost 2.0 مجهز است تا در هنگام اجرای بازی‌ها تاخیر کمتر و نرخ فریم سریع‌تری داشته باشد. علاوه بر این، قابلیت Digital Wellbeing گوگل و دارک مود از دیگری ویژگی‌های این سیستم عامل است. ریل‌می می‌گوید این گوشی را در سه‌ماهه نخست ۲۰۲۰ به اندروید ۱۰ نیز آپدیت خواهد کرد.

با همه این تفاصیل، اصلی‌ترین ویژگی این تلفن هوشمند دوربین ۶۴ مگاپیکسلی آن است که دیافراگم f/1.8 دارد. این دوربین همان سنسور GW1 سامسونگ است که در حالت “1/1.72 تا ۳۴ درصد از سنسورهای ۴۸ مگاپیکسلی بزرگ‌تر است. دوربین Realme XT از سیستم ترکیب ۴ در ۱ پیکسل استفاده می‌کند تا بتواند تصاویر ۱۶ مگاپیکسلی با اندازه پیکسل ۱.۶ میکرومتری بسازد.

Realme XT به صورت پیش‌فرض عکس‌های ۱۶ مگاپیکسلی می‌گیرد اما حالت ویژه‌ای به نام Ultra 64MP دارد که می‌تواند تصاویری با رزولوشن ۹۲۱۶ در ۶۹۱۲ پیکسل تهیه کند.

سه لنز بعدی دوربین این گوشی شامل یک لنز ۱۱۹ درجه‌ای ۸ مگاپیکسلی، یک لنز عمق ۲ مگاپیکسلی و یک لنز ماکروی ۲ مگاپیکسلی است که حتی از فاصله ۴ سانتی متری هم قادر به ثبت بیشترین جزئیات است. در بخش سلفی هم یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 وجود دارد.

قمیت موبایل Realme XT برای مدل ۴ گیگ رم + ۶۴ گیگ حافظه داخلی از ۲۰۰ یورو شروع می‌شود و برای مدل‌های ۶ + ۶۴ گیگ و ۸ + ۱۲۸ گیگ به ترتیب به ۲۱۵ و ۲۴۰ یورو می‌رسد. این محصول از تاریخ ۲۵ شهریور روانه بازار خواهد شد.

منبع : gsm.ir

 

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.