حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, 7 فروردین , 1403 17 رمضان 1445 Tuesday, 26 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
سی ان ان چه کسانی را دیکتاتور خوانده است؟
29 سپتامبر 2019 - 10:45
شناسه : 7844
بازدید 185
9

در طی سال های اخیر کشور عربستان در پی جنایاتی که به خاورمیانه خصوصا ظلم هایی که به کشورهای همسایه خود کرده است سبب شده است همواره به عنوان کشوری غاصب و دیکتاتور شناخته شده است. که از این رو شبکه سی ان ان آمریکا ادعا کرده که پوتین و بن سلمان دو دیکتاتور در […]

ارسال توسط :
پ
پ

در طی سال های اخیر کشور عربستان در پی جنایاتی که به خاورمیانه خصوصا ظلم هایی که به کشورهای همسایه خود کرده است سبب شده است همواره به عنوان کشوری غاصب و دیکتاتور شناخته شده است. که از این رو شبکه سی ان ان آمریکا ادعا کرده که پوتین و بن سلمان دو دیکتاتور در دنیای امروز هستند.

این شبکه این توصیف را در چارچوب افشای اعمال محدودیت از سوی کاخ سفید روی مکالمه تلفنی او با دونالد ترامپ مطرح کرده است.

شبکه سی ان ان گزارشی تحت عنوان “کاخ سفید دسترسی به تماس‌های تلفنی با دو دیکتاتور را محدود کرد، متنشر کرده که اشاره به محمد بن سلمان و ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه دارد.

گزارشی در این خصوص در سایت اینترنتی سی ان ان منتشر شده که روابط ترامپ با این دو مرد را جنجال برانگیز می‌خواند و از سابقه حقوق بشری آنها انتقاد می‌کند.

منابع مطلع به شبکه گفتند، مسؤولان اختیاراتی درباره اطلاع از متون مکالمات تلنفی دارند اما به متن‌های مکالمات تلفنی ترامپ با بن سلمان دست نیافته‌اند.

این تماس تلفنی در شرایطی انجام گرفت که کاخ سفید با توفان قتل جمال خاشقجی روزنامه‌نگار سعودی روبه‌رو بود.

به گفته منابع آگاه مکالمات تلنفی ترامپ با ملک سلمان پادشاه سعودی و پسرش ولیعهد کاملا محرمانه انجام گرفته و مکتوب نشده است.

منابع افزودند، این رویکرد در کاخ سفید در مقایسه با دولت‌های قبلی غیرعادی محسوب می‌شود.

این منابع تصریح کردند، به طور سنتی مسؤولان برجسته به مکالمات گوش می‌کنند و متون مکالمات بین آنها توزیع می‌شود اما مکالمه تلفنی ترامپ و رئیس‌جمهوری روسیه نیز تنها به گوش دادن از سوی مایک پامپئو وزیر خارجه و جان بولتون مشاور سابق امنیت ملی آمریکا محدود شده بود.

این رویکرد از بیش از یک سال پیش شروع شده یعنی بعد از افشای برخی جزئیات مکالمه‌های تلفنی ترامپ با رهبران استرالیا و مکزیک.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.