حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 10 فروردین , 1403 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
یخچال فریزرهای خوشرنگ Bespoke سامسونگ!
27 ژوئن 2019 - 14:49
شناسه : 6197
بازدید 313
9

یکی از بزرگترین معضلات عروس خانم ها ست کردن وسایل آشپزخانه شان است! ولی برای خرید لوازم خانگی کمی دچار محدودیت رنگ هستند، در این بین شرکت سامسونگ یخچال فریزرهای خوشرنگی را روانه بازار کرده که دل هر بیننده ای را می برد! شرکت سامسونگ که به تازگی پروژه PRISM را در کره جنوبی راه […]

ارسال توسط :
پ
پ

یکی از بزرگترین معضلات عروس خانم ها ست کردن وسایل آشپزخانه شان است! ولی برای خرید لوازم خانگی کمی دچار محدودیت رنگ هستند، در این بین شرکت سامسونگ یخچال فریزرهای خوشرنگی را روانه بازار کرده که دل هر بیننده ای را می برد!

شرکت سامسونگ که به تازگی پروژه PRISM را در کره جنوبی راه اندازی کرده است و عصر جدیدی از لوازم خانگی جالب را ارائه می دهد. به لطف این غول فناوری کره جنوبی، یخچال فریزر ها به طراحی جدید می رسند.

سامسونگ اولین یخچال فریزر خود را با ویژگی شخصی سازی شده تولید می کند. یخچال فریزر Bespoke با توجه به فضای ایده آل آشپزخانه ارائه می شود.

این یخچال فریزرها در ۸ اندازه، ۹ رنگ و سه بافت مختلف موجود هستند و کاربران می توانند یخچال خود را با توجه به سبک و رنگ دلخواه خود سفارش دهند. حتی این شرکت یخچال ۱۸ اینچی برای آپارتمان‌های کوچک طراحی کرده است.

همچنین سه گزینه مختلف برای انتخاب درب این یخچال در نظر گرفته شده که انتخاب رنگ و مدل در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

قابل ذکر است، یخچال فریزر Bespoke فقط در کره تولید می شود و هنوز قیمت مشخصی در دسترس نیست.

منبع: پایگاه خبری لوازم خانگی ایران

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.