حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, 9 فروردین , 1403 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
گوشی Huawei Y۷ Prime ۲۰۱۸ به بازار کشور عرضه شد
22 می 2018 - 11:41
شناسه : 3224
بازدید 209
6

تاکنون در بازار گوشی‌های هوشمند رسم بر این بوده که گوشی‌های اقتصادی از توانمندی‌های فنی ویژه بی‌بهره بوده‌اند و نسبت به میان‌رده‌ها و پرچم‌داران بازار قابلیت‌‍‌های بسیار کمتری داشته‌اند ولی گوشی Huawei Y۷ Prime ۲۰۱۸  که در رده گوشی‌های Entry-Level اقتصادی با قیمت مناسب جای می‌گیرد، برای اولین بار قابلیت‌های فنی با ظاهری زیبا که  […]

ارسال توسط :
پ
پ

تاکنون در بازار گوشی‌های هوشمند رسم بر این بوده که گوشی‌های اقتصادی از توانمندی‌های فنی ویژه بی‌بهره بوده‌اند و نسبت به میان‌رده‌ها و پرچم‌داران بازار قابلیت‌‍‌های بسیار کمتری داشته‌اند ولی گوشی Huawei Y۷ Prime ۲۰۱۸  که در رده گوشی‌های Entry-Level اقتصادی با قیمت مناسب جای می‌گیرد، برای اولین بار قابلیت‌های فنی با ظاهری زیبا که  در گوشی‌های مطرح بازار دیده می‌شود را در یک گوشی ارزان‌قیمت در این رده در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

 مواردی مانند صفحه‌نمایش FullView حدود ۶ اینچ، قابلیت‌های متعدد دوربین دوگانه اصلی، فلاش دوربین سلفی، امنیت بالا با امکان تشخیص چهره و اثر انگشت در کنار سیستم عامل به روز آندروید ۸ با ظاهری جذاب و مدرن، مواردی هستند که گوشی Huawei Y۷ Prime ۲۰۱۸ را در این رده قیمتی در بازار گوشی‌های هوشمند از رقبای خود کاملاً تمایز کرده است.

خبر خوب اینکه از امروز پیش‌فروش گوشی Huawei Y۷ prime ۲۰۱۸ با جوایز ویژه در دیجی کالا آغاز شده و در بازار فروشگاهی کشور نیز در پایان هفته جاری – پنج شنبه ۳ خرداد – این گوشی عرضه می‌شود. در ادامه به برخی از قابلیت‌های اصلی این گوشی اشاره خواهیم کرد.

صفحه‌نمایش FullView

مدتی است صفحه‌نمایش‌های تمام صفحه یا FullView با حاشیه بسیار کم به گزینه‌ای جذاب در طراحی گوشی‌های هوشمند بدل شده است. هواوی نیز با توجه به این مزیت، گوشی‌های جدید پرچم‌دار خود را مانند Huawei Mate ۱۰ و Huawei P۲۰ به صفحه نمایش FullView مجهز کرده است.

علاوه بر این هواوی اولین برندی است که در ابعاد گسترده صفحه‌نمایش FullView را در دستگاه‌های Entry Level با قیمت مناسب هم به کار گرفته است. HUAWEI Y۷ Prime ۲۰۱۸ صفحه‌نمایش فوق‌العاده ۵.۹۹ اینچی با رزولوشن HD+ را در بدنه‌ای که به صورت متداول مانیتور ۵.۵ اینچی در آن جای می‌گیرد، جای داده است. این صفحه‌نمایش در ترکیب با شیشه‌های دو و نیم بُعدی (۲.۵D) که خمیدگی جزئی در لبه‌ها دارند، علاوه بر خوش‌دست‌تر بودن گوشی موجب زیبایی بیشتر آن نیز شده است.

دوربین اصلی با لنز دو گانه و دوربین سلفی با فلاش

عکاسی برای کاربران گوشی هوشمند عاملی تعیین کننده در انتخاب آنها محسوب می‌شود. برای برآورده کردن نیازهای کاربران در عکس‌برداری سلفی با کیفیت بالا، HUAWEI Y۷ Prime ۲۰۱۸ از دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی با فلاش سلفی بهره‌مند شده است که به طور خودکار میزان روشنایی را در محیط‌های با نور کم، تنظیم می‌کند.

دوربین اصلی این گوشی هم از لنز دوگانه ۲+۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد تا با ایجاد افکت‌های جذاب بوکه با تغییر میزان گشودگی دیافراگم را برای ثبت تمامی لحظات زیبا با عکس‌های چشم‌نواز فراهم کند. در واقع لنز دوم در این دوربین وظیفه سنجش عمق میدان را برای عکس های جذاب‌تر فراهم کرده است.

سه اسلات مستقل

در Y۷ Prime ۲۰۱۸ برای اولین بار کاربران هیچ محدودیتی برای بهره‌گیری همزمان از دو سیم‌کارت و یک کارت حافظه در گوشی نخواهند داشت چراکه این مدل به سه اسلات مستقل برای سیم کارت‌ها و کارت حافظه مجهز شده است. تا به امروز در گوشی‌های دو سیم‌کارته، یک اسلات برای سیم‌کارت اول و یک اسلات مشترک برای سیم‌کارت دوم یا کارت حافظه وجود داشت که فقط یکی از این دو در اسلات دوم قابل استفاده بود.

آخرین نسخه سیستم عامل آندروید

HUAWEI Y۷ Prime ۲۰۱۸ از رابط‌کاربری EMUI ۸.۰ برپایه اندروید ۸.۰ اوریو بهره‌مند شده تا بهترین مزایای حاصل از تلفیق سخت‌افزار و نرم‌افزار را پیش روی کاربران قرار داده و تجربه‌ای روان‌تر و مطلوب‌تری را ارائه دهد. با استفاده از الگوریتم‌های یادگیری ماشین هواوی، این دستگاه رفتارها و عادت‌های کاربران را فراگرفته تا عملکرد بهتر گوشی را به همراه آورد.

HUAWEI Y۷ Prime ۲۰۱۸ همچنین از روش‌های مختلف برای بازکردن قفل گوشی پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند بین گزینه فیس آنلاک (باز کردن قفل از طریق تطابق چهره) یا اسکن تشخیص اثرانگشت، گزینه دلخواه خود را انتخاب کنند. HUAWEI Y۷ Prime ۲۰۱۸ علاوه بر این، از تکنولوژی Fingerprint ۴.۰ (نسخه چهارم تکنولوژی اثرانگشت هواوی) بهره می‌برد که امکان بازکردن قفل را در کم‌تر از ۰.۳۵ ثانیه برای کاربر فراهم کرده تا تجربه کاربری بهتری را در میان گوشی‌های هوشمند هم‌رده به همراه داشته باشد.

منبع:ایسنا

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.